Министър Кралев награди джудиста Ивайло Иванов за златния му медал от Гран при в Хага

Съдят дрогиран шофьор, ругал полицаи

БТПП: Липсата на кадри и цените на енергията тревожат най-силно българския бизнес 54% от работодателите очакват подобрение на бизнес климата през 2019-та

Музеят на хумора и сатирата в Габрово представя изложбата „ВНИМАНИЕ!“ 27 визуални артисти от региона показват свои творби

България още не е уведомена официално, че „Турски поток“ ще минава през нейна територия Зам.-енергийният министър Красимир Първанов: Очакваме в най-скоро време писмото от "Газпром"

Синът на Майкъл Джордан и българската му годеница си почиват на Бахамите (СНИМКИ И ВИДЕО)

Осъдиха пътната агенция заради спукани гуми в дупка на булевард, част от републикански път

НС въведе тавана от 5000 лв. при обезщетенията за далечни роднини на загинали на пътя

Иззеха старинни монети, антични предмети и орнаменти от домовете на двама старозагорци

СГС пусна срещу подписка студента, който надраска Паметника на съветската армия

30 години затвор за Георги Генов, който уби съпругата си от ревност в Пещера

Министър-председателят Борисов се срещна с министъра на външните работи на Египет Самех Шукри

Министър Ангелкова: Очакваме 10% ръст на туристите в Пловдив през 2019 г.

Вдигнаха 27 „златни” сватби в Горна Оряховица „Младоженците” бяха приветствани от кмета инж. Добромир Добрев

2,3 млн. лв. за ремонти на енергомрежата в Шуменско

Оживя култов звяр от 50-те години Произвеждат само 25 екземпляра

41-2-6kol

Точно 62 години след сглобяването на последния D-Type през далечната 1956-а, отделът за класически автомобили на Jaguar поднови производството на култовата състезателна кола. Първият „модерен“ екземпляр бе представен като прототип на ретросалона в Париж.

ampnet_photo_20180207_143978

Майсторите на британската компания ще произведат с ръчен труд 25 модела D-Type и така ще изпълнят плана, поставен през 1955 г. Тогава Jaguar залага в сметките продукция на 100 автомобила, но са сглобени 75, тъй като през 1977 г. избухва пожар във фабриката.

ampnet_photo_20180207_143980

Допълнителната серия от 25 коли е конструирана по оригиналните спецификации на D-Type, който е най-бързият, най-красивият и най-високотехнологичен спортен автомобил през 50-те години на миналия век. Задвижва се от мощен шестцилиндров редови двигател. Доказателство за качествата на машината са трите поредни победи в престижното състезание в Льо Ман от 1955 до 1957 г. над много силни конкуренти като Ferrari, Aston Martin и Mercedes.

ampnet_photo_20180207_143982

Купувачите на новата серия D-Type могат да избират между два типа каросерии – с къс нос (версия от 1955 г.) или с дълъг нос (версия от 1965 г.). Всеки детайл в автомобила е създаден по еталона на оригиналния модел. Това важи и за двигателя, който е шестцилиндров с обем 3,4 л и мощност 250 конски сили с възможност за развиване на максимална скорост 250 км/ч.

ampnet_photo_20180207_143984

Засега не е оповестена цената, на която ще се продават 25-те екземпляра D-Type. Прогнозите сочат, че тя ще надхвърли милион евро, въпросът е с колко. Един от оригиналните модели D-Type с много интересна история бе продаден на търг през 2016 г. за 20 млн. долара. Купувачите на D-Type няма да могат да използват олдтаймера по масовите пътища, а само на затворени трасета или в именията си.

ampnet_photo_20180207_143987

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.