Нети разбра, че е осиновена, сестра й е популярна водеща

1500 лв. глоба за попиляна бира на пътя

Данаил Кирилов: Нямам съмнения, че системата за случайно разпределения на дела е била манипулирана

Министерски съвет пусна официален сайт за коронавируса Ще предоставя информация за всички предприети мерки и дейности от изпълнителната власт

Харви Уайнстийн вече няма симптоми на Covid-19

Дават по една минимална работна заплата и осигуровки за свободния сектор в културата

Вицепремиерът Каракачанов предлага забрана за внос на чужди земеделски продукти в сезона до изчерпване на българските

Какво прави българинът, като му кажат “не излизай”?

Бой в домашния арест Веруюто „Бие ме, защото ме обича“ се възражда в здравната криза

Борис Джонсън остава в болница

61-годишна жена е с коронавирус в болницата в Горна Оряховица От общо петима заболели, трима вече са здрави

Тръмп, Путин и крал Салман обсъдиха стабилизиране на търговията с петрол

Д-р Симидчиев: Алергичният ринит може да бъде сгрешен с вирусна инфекция

Катастрофа ограничава движението на магистрала „Тракия“

13 нови случая на коронавирус у нас, общият брой на заразените е 624 (ВИДЕО) Чака се пробата на починал мъж в Александровска болница, каза ген. Мутафчийски

Около 520 млн. лева е прогнозната стойност на проекта за тунела под Шипка

Област Стара Загора е сред най-динамично развиващите се в страната и е на водещо място по усвояване на европейски средства. 22 договора са сключени по Оперативна програма „Региони в растеж”, които са на обща стойност 119 млн. лева. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова в Стара Загора, където участва в граждански диалог на тема „Европа в нашия дом”, организиран от ГЕРБ.

В Стара Загора, Казанлък, Чирпан и Раднево ще бъдат вложени 99 млн. лв. без ДДС за модернизация на ВиК мрежата. Средствата са по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“. „Водоснабдяване и канализация” – Стара Загора подготвя формуляра си за кандидатстване, който ще бъде подаден в Министерството на околната среда и водите.

През тази година ще се проведат всички необходими процедури за актуализация на техническия проект за разширяване на пътя от АМ „Тракия“ до Стара Загора, който е от преди 12 години и предвижда изграждане на две допълнителни ленти. Така новият проект ще отговаря на всички съвременни изисквания за пътно проектиране, а и ще е ясна цялата стойност.

Сред приоритетите на правителството е изграждането на тунела под Шипка. Изготвен е разширен идеен проект за съоръжението, което ще бъде с две ленти за движение и аварийна галерия. Прогнозната стойност е около 520 млн. лв. Има два варианта за строителството му. Единият е чрез публично-частно партньорство или концесия, а другият е да се финансира със средства от бюджета. „Все още нямаме одобрен вариант, преговорите продължават, като имаме и заявен интерес от китайска компания за концесия на тунела и магистралата Русе – Велико Търново“ – посочи Аврамова. В момента се извършва съгласуване на парцеларния план, касаещ изграждането на западния обходен път на Казанлък, който да поеме трафика от южната страна на съоръжението.

В момента с европейски средства се строи АМ „Струма“. От нея са готови 69 км, сега предстои изграждане на най-тежкия участък – през Кресненското дефиле. Безвъзмездната финансова помощ, която страната ни ще получи от ЕС за строителството на участъците от Благоевград до Сандански, възлиза на близо 1,2 млрд. лв.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Значи ЕС дава пари за магистрали, които са удобни само за тях. А Северна България – кучета я яли. Тя е територия на Русия ?! Така е, какво ни ползва нас магистрала през най-високите планини за да идем до гръцките камънаци и голи чукари ? Софиянци можеха да си замъкнат задниците и по стария път до Халкидики.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.