Премиерът: България се дава за пример за адекватни, бързи и точни мерки (ВИДЕО)

Националният щаб ще провежда брифингите си само веднъж на ден в МС

НСТС с консенсус за компенсиране на компаниите, засегнати от кризата

Проф. Олег Асенов: Временно се преустановяват ограниченията за движение на камионите по „зелените коридори“

Том Ханкс и съпругата му се завърнаха в Лос Анджелис (СНИМКА)

Гърция обмисля да затвори вътрешните летища, към островите пътуват само местни жители

Гл. комисар Светлан Кичиков на ГКПП „Капитан Андреево“: Взетите мерки от държавата дават резултат

За маските и мацките Постовете на кифлите изпосталяха внезапно

Четиримата новооткрити с коронавирус в Община Руен са под домашно лечение

Дефицит на злато в САЩ заради кризата

Турция спира влакове и отменя полети в опит да ограничи COVID-19

„Пирогов“ обособи помещение за преглед на пациенти със съмнения за коронавирус

Починалият от коронавирус в МБАЛ-Благоевград е от Банско и е работил в Завод за мебели

Само за денонощие в Иран са регистрирани над три хиляди нови случая на коронавирус

Пророците предрекли пандемията Две книги описват коронавируса

Офроуд специалист за най-трудните мисии Екстремният пикап Ford Ranger Raptor вече ще се продава в България

Здраво шаси, голяма проходимост, специално окачване за тежки товари и трудни терени – на българска територия влиза един свиреп звяр за офроуд. За първи път на пазара за нови коли у нас започва да се предлага пикапът Ford Ranger в екстремния му вариант Raptor. Той е разработен за страстните почитатели на преходите сред природата, където асфалт няма, а масовите SUV-ове не могат да преминат.

Модификацията Raptor е разработена от инженерите на Ford Performance, за да примамва потребителите с разностранни качества и върхова динамика. Външният дизайн съчетава ефектни цветове, агресивни форми и хайтек функции като LED фарове за мъгла и ксенонови светлини. Разширените калници от композитни материали са проектирани да минимализират евентуални щети в тежък офроуд и да осигурят максимално дълъг ход на окачването, както и големи гуми. Страничните степенки защитават каросерията от отскачащи камъни и имат отвори за отвеждане на пясъка, калта и снега.

Пикапът е екипиран за сериозни работни задачи. В задната броня е вграден теглич с капацитет от 2500 кг. Двете предни куки за теглене могат да поемат товар от 4635 кг, а двете задни – 3863 кг. Товарният отсек е достатъчно голям да побере офроуд мотоциклети или джет. Пътническата кабина е оборудвана с издръжливи материали с високо качество.

Специални кожени акценти и сини шевове в комбинация с логото Raptor създават специфична за модела приключенска атмосфера. Водачът и пътниците разполагат с най-нови технологии за комуникация и забавление, осигурени от системата Ford SYNC 3. Централният цветен дисплей е 8-инчов със сензорно управление дава прецизни изображения и служи за сателитна навигация в отдалечени райони. Водчът може да оставя „трохи“ по маршрута, които служат като следи за ориентиране в непознати местности.

Работливият 2,0-литров дизелов двигател с двойно турбо осигурява необходимата тяга за най-тежък офроуд, като изпраща към колелата мощността на 213 коня и въртящ момент 500 Нм. Скоростната кутия е автоматична с 10 предавки. Специално настроеното окачване осигурява пътен просвет 28,3 см и възможност за преодоляване на водни препятствия с дълбочива 85 см, за което спомагат и големите офроуд гуми с диаметър 33 инча. Броните са проектирани да позволят на пикапа максимално добри ъгли на проходимост отпред и отзад. За ефективното спиране се грижат мощни двубутални спирачни апарати и големи вентилирани дискове.

Водачът може да избира между шест режима на работа на автомобила в зависимост от терена и динамиката. В нормален режим пътуването е комфортно и икономично, а в спортен двигателят става по-агресивен. Електрониката предлага различни настройки за офроуд – за хлъзгави повърхности (сняг, чакъл, трева), за деформиращи се настилки (кал, пясък), за твърди и грапави препятствия (скали, камъни) и за бързо каране в офроуд като на рали.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.