"Петицата" е баварец №1 у нас

Българинът купува дизел с 4х4

Серия 5 е най-търсеният модел на BMW в България на пазара за нови автомобили през миналата година. От бизнес лимузината с базова цена 97 500 лв. са купени 181 екземпляра и този резултат я изстрелва на върха в гамата. На второ и трето място по продажби след „петицата” остават традиционните любимци на потребителите BMW X5 (147 броя) и BMW X6 (100 броя). Цифрите бяха оповестени на брифинг за представянето на BMW Group на световния и българския пазар.

За първи път у нас след настъпването на кризата през 2008 г. продажбите на BMW и MINI се измерват с четирицифрено число – 1127 автомобила. От тях 1014 са BMW (12% ръст), а 113 са MINI (20% ръст). Рекорден е броят на пласираните мотоциклети от баварската марка – 145 екземпляра, от които 60 са доставени на МВР. Добри пазарни резултати реализира флагманът Серия 7. От суперлимузината с базова цена 173 950 лв. са продадени 83 автомобила, като 11 от тях са върховият вариант BMW 760Li (базова цена 342 900 лв.).

Предпочитаният от българските потребители „баварец” е дизелов (83% от продажбите), с повече от 4 цилиндъра (52%) и с интелигентната система за задвижване на всички колела xDrive (84%).

27-3-6kol

За 8-те месеца след старта на доставките на електрическите автомобили от подбранда BMW i у нас за закупени 12 коли. Очаква се през 2018 г. броят им да нарасне до 50.

Най-купуваният модел на MINI в България през миналата година е Countryman, който генерира 49% от продажбите на марката.

Коментари

Задължително поле