Турция задържа 33-ма мигранти при опит да преминат в България

Срути се част от сграда на университета в Санкт Петербург

Майкъл Пенс и Ангела Меркел обсъдиха газопровода „Северен поток 2“

Зоран Заев: Очаквам посещението на премиера Ципрас в Скопие

Куба – страната на революциите, пурите и салсата Всички романтици мечтаят да видят Острова на свободата

Топ модели дефилираха на „Ледена кралица“ Поля Кинова представи новата си колекция

Автобус на градския транспорт се удари в стълб в София

Вицепрезидентът на САЩ Майкъл Пенс поздрави България за направеното на всички нива

Божков и фенове обсъдиха бъдещето на „Левски“

Къща в Търново, в която се е крил Левски, отваря врати за посетители в деня на обесването му Домакините са подготвили богата експозиция с любопитни факти

Премиерът Борисов: Цялата ми енергия отива да направя нещо добро за страната и да я представя добре

Димитър Желязков-Очите: Единственото, за което се притеснявам, е здравето ми, обвиненията към мен са несериозни

ВМРО подкрепя Ангел Джамбазки за водач на листата за евроизборите

Министър Кралев се срещна с кмета на Бургас Димитър Николов Обсъдиха възможностите за изграждане на нов стадион в морския град

Нови имена в епоса „Дюн“ Джейсън Момоа и Джош Бролин се присъединяват към проекта

Повече мощ и по-дълъг пробег за хибридния „баварец“ BMW X5 с хибриден пакет се движи до 100 км/ч само на ток

С повишина мощност и удължен електрически пробег догодина BMW X5 ще излезе в нов Plug-in хибриден вариант xDrive 45e iPerformance. Зад това дълго моделно означение стои задвижваща система от редови шестцилиндров бензинов двигател и електромотор. Те генерират общ ресурс от 394 конски сили. Със заредена батерия автомобилът изминава до 80 км в изцяло електрически режим – близо три пъти повече в сравнение с досегашния хибриден Х5.

По-добри са и динамичните показатели. Ускорението от 0 до 100 км/ч е с над секунда по-бързо – 5,6 сек. Максималната скорост в електрически режим също е увеличена от 120 км/ч на 140 км/ч. Комбинираният разход на гориво пада до 2,1 л на 100 км със заредена батерия, която се пълни с ток от контакт от обикновената електрическа мрежа или от специална станция за бърз заряд. Серийно моделът е оборудван с въздушно окачване и електронен контрол на амортисьорите.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.