СЗО: Китайският коронавирус все още не представлява глобална опасност

Индийски гуру идва в България Помага на Део да спре с наркотиците и дава енергия на Деси Добрева

Мария Захарова: Призоваваме България да работи с руските власти по случая Гебрев

Рекламна гавра с болките на хората Фалшиви герои са лицата от онлайн кампанията на „ Flexa Plus Optima”

САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Пекин отмени Нова година

Емил Димитров: Спира се принудително изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Един убит и 10 ранени при сблъсък на 4 трамвая (обзор) Кръв на релсите в столичния квартал „Дружба”

„Порше” спира да произвежда дизелови автомобили

„Порше” окончателно се отказва от дизела и така ще стане първият германски производител на автомобили, решил се на тази стъпка, обяви директорът Оливер Блуме.

„Повече няма да има дизел при „Порше”, заяви Блуме, цитиран от в. „Билд”. Той добави, че иска да се съсредоточи върху бензиновите и хибридните двигатели, а от 2019 г. – върху автомобилите с изцяло електрически мотори.

„Никога не сме изобретявали и произвеждали сами дизелови двигатели, но имиджът на „Порше” все пак пострада. Кризата с дизела ни донесе много главоболия”, заяви Блуме.

„Смятам, че модерните дизелови мотори остават атрактивни и щадящи околната среда. Те имат още бъдеще и голямо значение за автомобилната индустрия”, добави той.

Три години след избухването на скандал с манипулираните емисии от дизеловите двигатели компанията майка Фолксваген, познат като „Дизелгейт”, делът на новите автомобили с дизелови двигатели в Германия спадна от 46 на 33%. Дизеловите коли са заплашени да бъдат забранени от редица германски градове заради замърсяването, което причиняват.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.