Архитектите искат търг и за частни сгради Да се обявяват обществени поръчки за емблематични проекти в градските центрове, настояват от съсловната им камара

Вижте нападателите на момчето в столичен автобус (СНИМКИ)

Изследват пациенти за коронавирус в Шумен?

Полицейска акция срещу битовата престъпност в Пловдивско

Задържаха над 1500 души в Китай за производство и продажба на фалшиви медицински маски

8 километра опашка се образува на ГКПП „Кулата“ заради срив в мрежата на МВР

Специализирана полицейска операция в Разград

Премиерът Борисов пристигна в Александруполис (СНИМКИ и ВИДЕО)

Президентът Румен Радев пред кипърския бизнес: България е водеща във финтех индустрията в Източна Европа

Завръщане с 1000 конски сили Величественият офроудър Hummer възкръсва под марката GMC

Смъртните случаи от коронавиурса в Италия вече са 11, заразените са над 300

Изследват бебе на годинка за коронавирус в Пловдив

Депутатът от БСП Явор Божанков: Хората в Полски Тръмбеш не са доволни от водената държавна политика

Втора грипна вълна се задава у нас

Нека бъде ясно: Без ТЕЦ Марица-Изток 2 няма ток!

Протеини пазят сърцето и кожата в студа Балансираме белтъчния прием с фибри

Протеините укрепват общото състояние на организма, сърдечния тонус и поддържат в отличен вид кожата ни.

Яйцата ни дават 9 аминокиселини

Най-добрият приятел на нашето тяло са протеините, които приемаме и е особено важно да увеличим нивото им през зимните месеци, когато навън са минусови температури. Този съвет дават от Американската диетологична асоциация, като екпертите от там допълват, че хапването на месо, риба, яйца и млечни продукти укрепват общото състояние на организма, сърдечния тонус и поддържат в отличен вид кожата ни. Точно протеините са в основата на изграждането на мускулите, костите, кожата, съединителната тъкан, косата и ноктите. През зимата клетките се нуждаят от антиоксиданти, а имунната система – от допълнително укрепване срещу циркулиращите вируси в затворените помещения.

В първата тройка от топ храни, съдържащи изключително полезни витамини и аминокиселини са дивата сьомга, яйцата и месата – основно телешко и пилешко. Важните витамини от групата В -В12, В6, ВЗ, В6, както витамини А и Е, витамин D изобилстват в добрите меса. Едно яйце ни дава девет необходими аминокиселини.

Сиренето и млякото, както и лещата, спанакът, тиквените семки и бадемите също са в “протеиновия списък” за студения сезон.
Недостатъчният прием на белтъчини води до отслабване на имунитета и нарушаване на метаболизма. Не е необходимо обаче да прехранвате организма само с месо и млечни продукти, а балансът се постига лесно със салатите и зеленчуците, богати на фибри.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.