Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 23.09.2019

На 23 септември 2019 да почерпят

Отиде си проф. Юлиан Вучков

Патрулка катастрофира с цивилен автомобил докато преследва беглец

Милен Михов, ВМРО: Мая Манолова граждански кандидат за кмет е като сняг през юни

Евклаз – за бяла и черна магия По-скъп от диаманта

Хиляди швейцарци протестираха срещу изграждането на 5G мрежа в страната

Моторист загина на Е-79 край Дупница

Арабските партии в Израел подкрепят Бени Ганц за премиер

Министър Петкова: 9 млрд. лв. ще са приходите на България от „Балкански поток“ през следващите 20 г.

Петьо Блъсков: Народът решава дали София да я управлява човек като Манолова – ту от БСП, ту не е от БСП Не знам какво е направила като омбудсман, освен, че беше на всички протести, изтъкна главният редактор на в. "Труд" в интервю за Канал 3

Приятел на убития Андрей Монов: Полфрийман не се е променил, никога не каза, че съжалява

Емил Костадинов, БСП: Въпросът вече e: или Нинова, или партията

Проф. Михаил Константинов: Българските избори не могат да бъдат хакнати

Полицаи изведоха барикадиралия се мъж в „Овча купел“

Проф. Олег Асенов, АПИ: Тол системата може да заработи от 1 февруари 2020 г.

Важно е добре да подготвим тол системата, за да заработи плавно и ефективно. Това заяви проф. Олег Асенов от Управителния съвет на пътната агенция, по БТВ. Изказването идва след като започнаха работа четирите демонстрационни центъра на Националното тол управление, в които

Експертът обясни, че за момента е трудно да се говори за конкретна дата, на която ще стартира тол системата. По думите му, оптимистично погледнато, стартът й може да е на 1 февруари 2020 г., но крайния срок е заложен за 1 март 2020 г.

За момента предвидената тарифа за изминат километър варира между 18 и 25 стотинки. Асенов обясни, че при първоначалните разговори от страна на превозвачите е поискано допълнително оптимизиране на цените, като предстоят интензивни разговори за постигане на консенсус. Експертът обаче посочи, че тарифи под 15 ст. за изминат километър не са здравословни.

При тарифи 18-25 ст. се очаква приходи от системата на стойност 600 млн. лв. При 15 ст. те ще са 550 млн. лв, като към тях ще бъдат добавени 220 млн. лв. от винетки, показват изчислеинята.

Асенов подчерта, че в момента тестовете вървят успешно и има интерес в демо центровете, като превозвачите изказват мнение и препоръки. Най-честите притеснения са свързани с точките на интерес и изборът на маршрути. Освен това той посочи, че поставени сензори на земята извършват осово претегляне на дадено превозно средство, за да се изчисли дали е претоварено. При установени нарушения органите поемат съответния камион и съставят акт и административно нарушение.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.