Лавров: Конгресът на САЩ прави всичко възможно да спре „Северен поток-2“ и „Турски поток“, но няма да успеят

Министър Димов пред НСОРБ: Отчисленията на общините за депониране на отпадъци ще се увеличат плавно

П. Е. Н.-центърът: Долу ДДС за книги и печат!

Ученик е поразен от волтова дъга в Казанлък Инцидентът се е случил по време на междучасие

Пoжaр избухнa в зaвoд за отпадъци край Барселона

Омбудсманът обеща помощ на медици, работещи 8 месеца без заплати Българите масово се жалват от дружества монополисти

Отчаяната съпруга Тери Хачър убийствено секси на 55

Ученици от Търговище гостуват в Румъния Ученическият обмен е между българския и румънския едноименни градове

Грета Тунберг е личност на годината на списание „Тайм“

ЕИБ предостави заем от 65 милиона евро на КЦМ за модернизация

Как да избереш подходящия за теб хладилник?

Вижте какво прогнозира астрологът Гал Сасон за Годината на металния плъх

Путин кани Тръмп на парада на 9 май US президентът обмисля предложението

Премиерът Борисов ще участва в заседанието на Европейския съвет в Брюксел

Джошуа започна да хвали Кобрата

Пускат търга за магистрала „Струма“ през Кресненското дефиле

„До 15 дни започва обществената поръчка за изграждането на най-тежкия участък от автомагистрала „Струма“ – между Крупник и Кресна, през Кресненското дефиле, който включва тежки инженерни съоръжения“ – това съобщи министърът на регионалното развити и благоустройството Николай Нанков.

Той направи инспекция на строителството на обходния път на Габрово заедно с председателя на Агенция „Пътна инфраструктура“ Светослав Глосов. Именно инженер Глосов съобщи преди няколко дни в интервю пред „Труд“, че търгът за избиране на изпълнител скоро ще бъде обявен.

След неговото изграждане един от най-опасните пътни участъци – този през Кресненското дефиле, вече ще бъде част от лот 3.2 на АМ „Струма“. Той ще бъде основно ремонтиран и разширен, като ще води само в едната посока – към Гърция. Към София движението ще е извън пролома, като ще минава от изток, през Кресненското плато.

Министър Нанков уточни, че тръжната процедура ще бъде в две обособени позиции, като и двете ще бъдат за изработване на технически проект и строителство.

Първият участък ще бъде дълъг 13.2 км, ще започва на около 80 метра след пътен възел Симитли – Разлог и ще свършва след пресичане с пътя „Стара Кресна – Ощава“. Той ще включва три пътни възела, 10 виадукта с обща дължина 3,5 км, надлези и подлези, както и три тунела. От него ще започва следващият участък, който ще бъде с дължина 10,4 км и ще се влива в обходния път на Кресна. 5,55 км от него ще бъдат изпълнени като част от проекта. Той включва още един пътен възел, 11 виадукта с приблизителна дължина 5 км, 9 надлези и подлези, както и 4 тунела. За нормалното функциониране и експлоатация на тунелите е предвидено да бъдат изградени съответните инсталации и системи – пожароизвестителни, водоснабдителни, вентилация, електроснабдителни, осветителни, за управление на движението и др. Двата участъка на пътя ще бъдат с по две ленти за движение с ширина 3,5 м, водещи ивици по 0.25 м и два банкета с ширина 1.5 м. На места ще бъде изградена и трета лента за товарни автомобили, според характеристиките на терена.

„Във връзка с археологическите разкопки на Скаптопара МРРБ и АПИ ще се съобразят с решението на експертите по културно-исторически находки“, категоричен бе регионалният министър.

„Хубаво е, че беше магистралата, за да се открие градът“, коментира още Нанков и добави, че към момента за археологическите разкопки там са осигурени почти 2 млн. лева европейски средства по Оперативна програма “Транспорт”.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Със сигурност се знае кой ще спечели търга. Крадецо бойко пък знае колко стотин милиона ще открадне. Схемата е една и съща, крадците са известни.

  2. И ти,който най си „компетентен”най много ще пътуваш,нещастно мрънкащо човече

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.