Зоран Заев свиква предсрочни избори

Над половин милион души на пореден протест в Барселона, десетки ранени и арестувани

Диета без глутен повишава либидото

Вълко Червенков нямал брак с жена си На младини се готвел за актьор, като държавен глава пишел епиграми под псевдоним

Откриха африканска чума по мъртво диво прасе в Габровско

Две коли катастрофираха в Бистрица, едната се вряза в къща

Борис Джонсън: Нова отсрочка за Брекзит ще бъде безполезна и скъпа

Карфиолът е истински аристократ

59-годишен мъж застреля друг при битов скандал в Ловешко Извършителят е задържан

Абсурдни партии в битка за гласове Щури формации в Европа и САЩ засенчват родните колорити

Лейди Гага с рентген на цялото тяло

С PlayStation 5 „Сони” гони нов стандарт

Първото комби на Porsche е с 4х4

Panamera Turbo Sport Turismo Panamera Turbo Sport Turismo

Първото комби в историята на Porsche се нарича Panamera Sport Turismo и съчетава характерната за марката динамика с големи товарни възможности. Обемът на багажника от 520 л превишава с 20 л този на лимузината Panamera, а при сгънати задни седалки пространството става 1390 л (с 50 л повече от лимузината). На втория ред седалката може да бъде за 2+1 пътници (две нормални места и едно по-малко между тях) или да има само две индивидуални кресла с електрическа настройка.

Комбито Sport Turismo запазва спортно-елегантната линия на стандартната Panamera. Каросерията е дълга 5,05 м, а голямото междуосно разстояние от 2,95 м гарантира много място в пътническата кабина и комфортно пътно поведение. Дългият покрив се снижава назад и завършва с активен спойлер, чиято позиция зависи от скоростта на движение. При темпо над 170 км/ч спойлерът осигурява допълнително притискане с тегло около 50 кг на задната ос за по-добро сцепление. Капакът на багажния отсек се отваря и затваря с електрически механизъм от дистанционното управление.

Серийно всички модели Panamera Sport Turismo са екипирани със система за задвижване на четирите колела с електронно управляем ламелен диференциал. От S-моделите нагоре в оборудването влиза и адаптивното въздушно окачване с трикамерна технология. Автомобилът ще се появи на пазара през втората половина на 2017 г. с моторизации с мощност от 330 до 550 конски сили. Ще има и хибриден вариант със системен ресурс от 462 конски сили. Интересът към първото комби на Porsche е голям и явно ще оправдае решението на ръководството да излезе от канона. Така се случи и с първия дизелов мотор на Porsche и с първия джип Cayenne.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.