За пореден път Радан Кънев върви по стъпките на предшественика си Светослав Малинов, бивш евродепутат от ДСБ, заради когото хиляди български шофьори губят работата си след приемането на пакета Мобилност. Кънев дори го задминава при предателството на българските интереси.
Първият път Радан Кънев изпълни поръчка на „зелените“ и поиска Европейският парламент да приеме петиция за спиране на строителството на автомагистрала „Струма“.
Еколозите от десетилетие лобират за швейцарската фирма Амберг, която да построи тунел с дължина над 15 километра през Кресненското дефиле. Общата стойност на съоръжението е 1,3 милиарда евро.
Но ЕП отхвърли искането на Кънев, което щеше да доведе до връщане от България на ЕК на 1 милиард и петстотин милиона лева.
Ако това се беше случило, в близките няколко години в страната нямаше да бъде изградена нито една магистрала повече.
Сегашното второ предателство е от началото на тази година и отново е по поръчка на коалиционните партньори на ДСБ – „зелените“.
Този път Кънев провокира наказателна процедура срещу България заради Натура 2000.
Страната ни е сред рекордьорите по територии в ЕС, включени в Натура 2000 – 35% от площта на България е в защитени зони.
В тези зони е ограничена човешката и инвестиционна дейност. По този начин са блокирани 700 000 частни имоти и са ощетени 1 100 000 собственици на земи.
Само за няколко години през предишният програмен период, уж за опазване на биоразнообразието, са усвоени 700 милиона лева от еврофондове и държавният бюджет. Голяма част от тези пари потъват в джобовете на „еколозите“.
А Радан Кънев настоява Европейската комисия да принуди България да наложи още по тежки и рестриктивни ограничения в Натура 2000.
Всичко тези действия на Кънев са на фона на кризата с коронавируса, увеличаващата се безработица, липсата на инвестиции, свитото потребление и тежкото положение на хиляди фирми.
Но да ни е жив и здрав евродепутатът Кънев от „Демократична България“ и ДСБ и дълги години редовно да си взема заплатата в Брюксел. С такива като него страната ни далеч няма да стигне.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш