Ердоган: Турция е приела 3,6 млн. бежанци, Западът трябва да направи същото

Кметът на Благоевград направи първа копка на модерна спортна площадка в СУ „Арсени Костенцев“

Фандъкова: Създаваме четири индустриални зони в София

Правителството закрива почетното консулство в Монако

Самолет на испанските военновъздушни сили се разби в морето край Мурсия, двама са загинали

Община Търговище с нов главен архитект

Завърши ремонтът на виадукта при 37-и километър на магистрала „Хемус“ към София

С камбанен звън Враца посрещна Българския патриарх Неофит (СНИМКИ)

Вижте какво реши Министерският съвет днес, 18 септември 2019 г.

Мишел Темер заяви, че свалянето на Дилма Русев е било преврат

В село с 8 души възродиха 4 паметника

Община Свищов и УНИЦЕФ ще си сътрудничат по Програмата „Работилница за родители – Да пораснем заедно“ Програмата е универсална и е насочена към родителите на деца до 4 години

България в топ пет с инвестиции по Плана „Юнкер“

Тренировката на Славена Вътова за супер тяло (ВИДЕО)

„Алфа Рисърч“ измери слаба подкрепа за обединение срещу действащи кметове на балотаж

Ретро уникат Колекционер става собственик на единствен екземпляр, произведен по поръчка

Една част от запалените фераристи напоследък недоволстват. Не им харесва, че моделите на любимата им марка започнаха твърде много да си приличат – идентично оформени каросерии, които се отличават само по фаровете, броните и спойлерите.

Ferrari One Off SP38

Не такъв е случаят обаче с Ferrari SP38. Името звучи непознато, защото се отнася за един-единствен екземпляр, изработен по програмата One-Off за много специален клиент на марката и колекционер. Цялата техника, шасито и битурбо двигателят V8 с мощност 670 конски сили са същите като при Ferrari 488 GTB. Дизайнът обаче е много различен и ни връща във времето, когато всеки модел на Ferrari беше икона. Профилът на автомобила напомня донякъде на легендарната Lancia Stratos. Предницата е крайно агресивна с голяма, ниско разположена решетка с ярко изразен спойлер – като нос на акула. Фаровете са тесни и изтеглени, а задницата е висока и мощна с мускулести калници около задвижващите колела, спойлер и дифузьор. Подобно на знаменития модел F40 от края на 80-те години на мястото на прозореца над двигателя има три широки ламела, както и две двойни задни светлини и две централно разположени ауспухови тръби. Всички части на каросерията са изработени от карбон.

Ferrari One Off SP38

В интериора на единственото Ferrari SP38 ще може да се надникне чак след официалната му премиера, която ще се състои на предстоящото изложение за олдтаймери Concorso d’Eleganza на езоторо Комо. Означението SP в името идва от Special Project. Първият специален проект SP1 е създаден през 2008 г. на базата на Ferrari F430. Четири години по-късно виртуозният китарист Ерик Клептън си поръчва SP12 EC на базата на Ferrari 458 Italia.

Ferrari One Off SP38

За цената на новото Ferrari SP38 и неговият собственик не се знае нищо с изключение на факта, че той е един от най-запалените колекционери на марката и че е поръчал автомобила си с хомологация за писти и за масовите пътища.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.