На 24 март 2019 да почерпят

Конопените семена съдържат полезните омега 3 мастни киселини Подходящи са за консумация по време на Великденския пост

Доналд Тръмп: С халифата на „Ислямска държава“ е свършено

Афганит – камъкът на мъдростта Наречен е на страната, в която е открит

За осем наберете дванайсет. Потрес! На гол телефон чифте стандарти…

Вижте как изтребители Су-27 съпровождат американски бомбардировач далеч от руската граница (ВИДЕО)

Военни обезвредиха граната във Варненско

Малко дете се изгуби в гората в Балкана Издириха го при незабавна спасителна акция с десетки полицаи, горски, планински спасители, военни полицаи и доброволци

Националният съвет на СДС дава мандат на председателя на партията да финализира преговорите с ГЕРБ за евроизборите

Президентът Румен Радев удостои Ян Енглерт с почетен плакет „Св. св. Кирил и Методий“

Сгъваемият телефон се превръща в таблет Иновацията на 2019 г. - гъвкав екран (ИНФОГРАФИКА)

Кораб с 1300 души на борда бедства близо до Норвегия

Българските превозвачи готвят протест в Страсбург, ако пакетът „Мобилност“ влезе в дневния ред на ЕП

44-годишен мъж е бил ударен от кола в подлеза на НДК

Красимир Каракачанов: Скандалът с апартаментите е неприятен, ще повлияе на резултатите на ГЕРБ

Самолетът, превозвал Емилиано Сала, не е имал търговски лиценз

Самолетът, превозвал аржентинския нападател Емилиано Сала, който се разби над Ламанша миналия месец, не е имал търговски лиценз, съобщиха британски разследващи. Въпреки това от Разследващото звено на Британските въздушни произшествия споделиха, че пътуването е било частен полет, при който разходите са били поделени между пилота и пасажера, информира БГНЕС.

„Все още не е ясно на каква база е пътувал пасажерът на полет N264DB, но преди това пилотът е превозвал пасажери на базата на споделени разходи“, предадоха от звеното в свой временен доклад. Пилотът Дейвид Иботсън превозва Сала до неговия нов клуб в английската Висша лига Кардиф от предишния му отбор Нант във Франция на 21 януари, когато се случи трагичният инцидент. Футболните агенти Уили и Марк Маккей, баща и син, бяха наети от Нант, за да осъществят трансфера. Говорейки за The Times, Уили Маккей сподели, че Марк е уговорил самолета, също както е организирал няколко полета за брокери на сделката в предишни седмици.

Самолетът, модел Piper PA-46 Malibu от 1984 година, бе регистриран в САЩ, твърди докладът. Разследващите добавиха, че след като не са открили паспорта и лиценза на пилота, не е станало ясно дали Иботсън е бил оторизиран да лети през нощта. Докладът отбелязва, че самолетът е излетял в 19:15 часа. В 19:58, Jersey air traffic control попитал пилота дали работи алтиметърът на самолета, защото радарът индикирал, че той е летял по-ниско, отколкото би трябвало.

Метеорологичният радар по същото време показвал „дъждове, някои от тях поройни, които били в района на самолета“. В 20:02 часа, пилотът поискал разчистване за кацане. Контрольорът попитал пилота дали се нуждае от ново спускане, на което той отвърнал със следното: Отрицателно, избегнах лек проблем, но обратно към 5 000 м височина“. В 20:12, Иботсън помолил за допълнително спускане. В последствие самолетът се изкачил и снишил на два пъти, преди да изчезне окончателно от радара.

Останките от самолета бяха намерени на морското дъно на дълбочина от около 68 м, се казва в доклада, като разследващи публикуваха официално нови снимки на самолета. ,,Самолетът бе значително повреден, като основата му бе на три части, които се държаха от електрически и летящи контролни кабели“, се казва в доклада. ,,Двигателят бе премахнат от зоните на пилотската кабина, а секцията на фюзелажа бе отчупена от предницата, свързана с крилото“.

Докладът добави, че две седалки от самолета, подлакътник и вероятно част от фюзелажа са били изхвърлени на брега на френското крайбрежие, докато седалка от самолета бе открита в Джърси. Самолетът не е съдържал данни от черна кутия и гласови записващи устройства, като те не са били и изискани. Тялото на Сала бе открито сред останките от самолета на 7 февруари.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.