Разследват само две къщи за гости в Еленския Балкан Собствениците ползвали 600 000 лева европари не по предназначение

Лондонската полиция: Атаката в джамията не е тероризъм

Шефът на спортния тотализатор: Бяхме пред катастрофа заради игрите на Божков Няма да бъдем по-слаби, нито в дизайн, нито в класата на игрите, обеща Дамян Дамянов

БСП-София ще отбележи Деня на защитника на Отечеството с поднасяне на венци и цветя на два паметника

Джулиан Асанж моли Франция за политическо убежище

Фирмите ще тестват софтуера за продажби

Турция провежда операция срещу сирийските сили в Идлиб

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 21 февруари 2020

Взимат субсидиите на фермери, палили стърнища Пожарната ще уведомява фонд “Земеделие”

Предлагат по-строги присъди за хакери (обзор)

Борисов преди заседанието на Европейския съвет: Подготвен съм да бъда диалогичен (СНИМКИ)

Нападател намушка мъж в джамия в Лондон

Съдът прекрати съдебното производство за унищожаване на пясъчни дюни на Каваците

Aрестуваха директора на ТЕЦ „Бобов дол“

Дядо влиза в затвора за умишлен палеж Събирал газови бутилки, за да ги подпали за отмъщение на съседа

Самолетът, превозвал Емилиано Сала, не е имал търговски лиценз

Самолетът, превозвал аржентинския нападател Емилиано Сала, който се разби над Ламанша миналия месец, не е имал търговски лиценз, съобщиха британски разследващи. Въпреки това от Разследващото звено на Британските въздушни произшествия споделиха, че пътуването е било частен полет, при който разходите са били поделени между пилота и пасажера, информира БГНЕС.

„Все още не е ясно на каква база е пътувал пасажерът на полет N264DB, но преди това пилотът е превозвал пасажери на базата на споделени разходи“, предадоха от звеното в свой временен доклад. Пилотът Дейвид Иботсън превозва Сала до неговия нов клуб в английската Висша лига Кардиф от предишния му отбор Нант във Франция на 21 януари, когато се случи трагичният инцидент. Футболните агенти Уили и Марк Маккей, баща и син, бяха наети от Нант, за да осъществят трансфера. Говорейки за The Times, Уили Маккей сподели, че Марк е уговорил самолета, също както е организирал няколко полета за брокери на сделката в предишни седмици.

Самолетът, модел Piper PA-46 Malibu от 1984 година, бе регистриран в САЩ, твърди докладът. Разследващите добавиха, че след като не са открили паспорта и лиценза на пилота, не е станало ясно дали Иботсън е бил оторизиран да лети през нощта. Докладът отбелязва, че самолетът е излетял в 19:15 часа. В 19:58, Jersey air traffic control попитал пилота дали работи алтиметърът на самолета, защото радарът индикирал, че той е летял по-ниско, отколкото би трябвало.

Метеорологичният радар по същото време показвал „дъждове, някои от тях поройни, които били в района на самолета“. В 20:02 часа, пилотът поискал разчистване за кацане. Контрольорът попитал пилота дали се нуждае от ново спускане, на което той отвърнал със следното: Отрицателно, избегнах лек проблем, но обратно към 5 000 м височина“. В 20:12, Иботсън помолил за допълнително спускане. В последствие самолетът се изкачил и снишил на два пъти, преди да изчезне окончателно от радара.

Останките от самолета бяха намерени на морското дъно на дълбочина от около 68 м, се казва в доклада, като разследващи публикуваха официално нови снимки на самолета. ,,Самолетът бе значително повреден, като основата му бе на три части, които се държаха от електрически и летящи контролни кабели“, се казва в доклада. ,,Двигателят бе премахнат от зоните на пилотската кабина, а секцията на фюзелажа бе отчупена от предницата, свързана с крилото“.

Докладът добави, че две седалки от самолета, подлакътник и вероятно част от фюзелажа са били изхвърлени на брега на френското крайбрежие, докато седалка от самолета бе открита в Джърси. Самолетът не е съдържал данни от черна кутия и гласови записващи устройства, като те не са били и изискани. Тялото на Сала бе открито сред останките от самолета на 7 февруари.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.