Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Самолет – кабриолет

Лято е. По улиците е пълно с кабриолети. Техните собственици сядат зад волана, натискат газта и се наслаждават на хубавото време, гледката и вятъра в косите. Хората обичат да прекарват времето си под открито небе и да пътуват без покрив над главата. Но ще можем ли и да летим така? Отговорът е „да“, но с някои условности. Как ще се случи това ни показва един съвместен проект на френския авиационен консорциум Airbus и италианския бутиков производител на хиперавтомобили Pagani.
Двете компании работят съвместно по създаването на частен джет от модела ACJ 319 Neo с добавката към името Infinito. Това ще бъде първият самолет в света с „прозрачен“ покрив. Конструкторите го наричат „виртуално небе“, защото корпусът всъщност не е прозрачен. Таванът в пътническата кабина представлява екран, който показва реалистично различни образи – може да са небето и облаците навън и тогава се създава впечатлението от пътуване със самолет без покрив. Нещо като кабриолет във въздуха. По желание на пасажерите „виртуалното небе“ ще се превърне от дневно в нощно небе с блестукащи звезди и тогава заспиването в разкошните кресла ще става по-лесно. На практика тававът, пардон – екранът, може да показва най-различни картини и това наистина прави пътуването уникално.
Целта на Airbus и Pagani е не само да впечатлят с авангардни иновации като „виртуалното небе“, но и да превърнат сериен самолет като ACJ 319 Neo в уникално транспортно средство за най-богатите и претенциозни купувачи. Затова авиационният производител залага на опита и идеите на Pagani при създаването на изключителни спортни автомобили, най-вече в интериорния дизайн.
По проект частният джет ACJ 319 Neo Infinito разполага със зала за хранене (маса за шестима), двойна спалня, баня с душ кабина и две мивки, бар и разкошна дневна с диван и огромен HD телевизор. По предварителни данни на борда ще пътуват комфортно до 8 пътници без екипажа. Те ще могат да преодоляват и дълги трансконтинентални разстояния. Но не толкова техническите характеристики, колкото луксозното и иновативно оформление на вътрешното пространство са забележителните качества на самолета.
„В авиационната индустрия никога досега не са използвани толкова модерни композитни материали за пътническата кабина като карбоно-титаниеви сплави“, разкрива Хорацио Пагани, основател и главен дизайнер на едноименната автомобилна компания. Интериорното оформление на самолета „удря в земята“ неговите хиперколи. На борда човек се чувства по-скоро като в яхта заради меките килими и тапицерии от първокачествена естествена кожа, дървения под и карбоновите мебели. „Комбинация от изкуство и наука, посветена на Леонардо да Винчи“, скромничи корифеят.
Неговото присъствие се усеща на борда на самолета ACJ 319 Neo Infinito. Още с първия поглед към снимките на изображението на телевизора в пътническата кабина се открива проектираната от него спортна кола Pagani Hyayara, която струва 1,5 милиона долара.

Цената надхвърля значително 100 млн. долара

Когато се говори за луксозни превозни средства, цената обикновено не стряска потенциалните им купувачи и остава на заден план. Така е и в проекта за частния самолет с „виртуално небе“ Airbus ACJ 319 Neo Infinito. Знае се, че базовият вариант на самолета струва 99,5 милиона долара. Може само да се гадае колко по-високо ще скочи цената заради уникалното обзавеждане и екстрите.
По неофициална информация към самолета вече има проявен интерес от страна на платежоспособни купувачи – корпорации, авиокомпании и частни клиенти (бизнесмени и членове на кралски фамилии от Персийския залив). Липсват данни кога ще бъде произведен първият екземпляр и кога ще бъде пуснат в експлоатация.

40-04

15 часа без кацане

Моделът Airbus ACJ 319 Neo Infinito е бизнес вариант на популярния пътнически самолет Airbus A 319. Но докато стандартната версия превозва до 160 пътници на разстояние не повече от 7000 км, възможностите на частния джет са много по-големи. Той разполага с шест допълнителни резервоара за гориво на мястото на багажното отделение. Така с едно зареждане могат да бъдат изминати дистанции до 12 500 км или да се лети 15 часа без кацане.
Различни варианти на Airbus A 319 се използват от висшите държавни служби на много страни, включително и у нас, където Авиоотряд 28 превозва президента, премиера, председателя на Народното събрание и др. Трансформиран като бизнес джет самолетът се използва като президентски в Армения, Азербайджан, Бразилия, Чехия, Германия, Малайзия, Тайланд, Турция, Украйна и Венецуела.

40-07

Хамилтън е почитател на Pagani

Люис Хамилтън управлява най-бързия болид във „Формула 1“, а извън пистата често сменя колите си. Сам твърди, че любимият му модел е Pagani Zonda 760 LH в лилав цвят. Този автомобил е една от гордостите на дизайнера Хорацио Пагани и се набива в очи с изключително зрелищен външен вид. 12-цилиндровият двигател е от Mercedes и е тунингован допълнително, за да генерира чудовищна мощност от 769 конски сили, както личи от името на модела. А означението LH не идва от Lufthansa, а от инициалите на собственика Люис Хамилтън. Той беше изпаднал в депресия, когато посмачка карбоновите калници на любимата си кола при катастрофа в Монако.
Трикратният шампион във „Формула 1“ харесва Pagani Zonda както заради безподобния дизайн, така и заради страхотното представяне на пътя (ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 3 секунди). Много често обаче Хамилтън, като фирмен пилот на Mercedes, е принуден да шофира спортни модели и SUV-ове на своя германски работодател. Те също са феноменални машини – Mercedes SL AMG Black Series или Mercedes SLS AMG GT R. Звездата обаче не крие симпатиите си към машината на Хорацио Пагани, който сега се впуска в предизвикателството да направи и уникална пътническа кабина за самолета на Airbus.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Когато летя на такъв самолет нощем заедно със звездното небе на екрана,бих помолил оператора в кабината на самолета да добави и някоя усмихната,мокра, гола мацка.Но след като заспят децата.

  2. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of notable technologies, products, or markets. No complete is more dextrous in the realities of a performers’s trade than they are. But while these employees are deluged with extraordinarily clear-cut word, they commonly find it damned puzzling to turn that poop into usable knowledge. In lieu of of chestnut fetich, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. Take a stand against of another, employees can transfigure into so caught up in their own attenuated relevancy of hope that they forfeit of vision of the broader context.

    The more holistic approach to knowledge at multitudinous Japanese companies is also founded on another constitutional insight. A companions is not a realize but a living organism. Much like an discrete, it can capitulate line to a collective discernment of unanimity and essential purpose. This is the organizational marquess of self-knowledge—a shared skilfulness of what the new zealand stands in scene of, where it is active, what easy of court it wants to room in, and, most respected, how to make that pack a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating wisdom will-power right the opener to sustaining a competitive dominance in the future. Because the competitive ecosystem and customer preferences changes constantly, expertise perishes quickly. With The Knowledge-Creating Assemblage, managers be struck by at their fingertips years of acuity from Japanese firms that ventilate how to engender id‚e re‡u continuously, and how to exploit it to authorize prospering poetical products, services, and systems .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.