Хакери разбиха официалния профил на лондонската полиция в Twitter

Пътници в лондонското метро пострадаха след разпръскване на сълзотворен газ

Софийските бани – призрачни сенки от миналото Три десетилетия управниците на столицата спаха като къпани

Премиерът Борисов ще подкрепи кандидатурата на Кьовеши за европейски главен прокурор

Столичната библиотека представя документална изложба

Вучич: Оставката на Рамуш Харадинай е политически трик

Актрисата Мария Бакалова, участвала в хитовата лента “Бащата”, пред “Труд”: Филмовата индустрия у нас се подобрява ежедневно

КЗП: Купувайте надуваеми предмети за плажа само от сигурни магазини

Откриха ново огнище на африканска чума в свинекомплекс в русенско село

Лондон: Британските кораби да избягват Ормузкия проток

Албанският президент: Гордея се с Харадинай и съм убеден в неговата невинност

Кола с турски граждани излетя от магистрала „Тракия“

Астронавтите с командировъчни, попълват митническа декларация Навършват се 50 години от кацането на Луната

Проверяват пазарите в София заради африканската чума

Мълния порази англичанин край Сандански, екип на ПСС го спаси

Саунд като на кино за 600 електрически коня Холивудски композитор създава звука за коли на бъдещето

Един „Оскар“, две награди „Златен глобус“ и четири „Грами“ се откроявят във визитката на холивудския композитор Ханс Цимер. Авторът на музиката на кинохитове като „Карибски пирати“, „Гладиатор“, „Интерстелар“ и „12 години в робство“ има не само богата визитка от отличия, но и набито ухо за автомобилен саунд. Като дете се е състезавал със съучениците си кой със затворени очи ще успее да познава колите по звука от двигателя. Днес това е човекът, който е избран за главен саунд дизайнер на бъдещите електрически коли на BMW.

По директива на Европейската комисия електромобилите трябва да издават звук, с който да предупреждават пешеходци, велосипедисти и другите на пътя, когато се движат на заден ход или с ниска скорост. Защото тихата работа на електрическите мотори предизвиква опастност от инциденти. Звездният композитор Ханс Цимер ще помогне за създаването на емоционален звук, който да подхожда на електрическите „баварци“, които няма да разполагат с двигатели с вътрешно горене.

Концептуалният модел BMW M Next показва как ще изглеждат тези автомобили със свещената буква М в името. Това е екстремна спортна кола, екипирана с всеобхватни интелигентни технологии, които помагат на шофьора да се превърне в ултимативен водач. С височина само 1,28 м, но с широчина 2,01 м и дължина 4,58 м концептът веднага грабва окото с агресивни пропорции на суперавтомобил с централно разположен двигател.

Отварящите се нагоре крилати врати и ярките оранжево-червени цветове акцентират върху ексклузивността и спортния дух. В същото време контрастно изпъкват малките, но прецизни предни и задни лазерни светлини и по-тъмни карбонови повърхности. Атлетичният силует стъпва върху гуми с размер 255/35/21 отпред и 285/30/22 отзад. Двете емблеми на BMW в задната част са препратка към ефектните студии Turbo и М1. Вместо стандартна радиаторна решетка отпред личат остъклени „бъбреци“.

Задвижването е проектирано с централно разположен 4-цилиндров турбо двигател, съчетан с по един електромотор на предния и задния мост. Хибридният пакет осигурява пробег до 100 км в изцяло електрически режим с изпращане на тяга към всяко от четирите колела. Задните колела могат допълнително да бъдат задвижвани от бензиновия мотор, както подобава на класическо BMW. Системата генерира обща мощност от 600 конски сили, благодарение на които ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3 секунди, а максималната скорост достига 300 км/ч. В смесен цикъл разходът на гориво изглежда екстремно нисък благодарение на електрическите мотори – 2,1 л бензин на 100 км.

Футуристично оформеният интериор не е плод на дизайнерски фантазии, а показва бъдещият интерфейс между водача и автомобила, който в случая е определен като Boost Pod. Той съчетава всички възможности за управление и информация на три нива директно пред водача. На първото ниво е хоризонтално насочениятволан с два малки дисплея. На второ ниво е разположен извит дисплей, който обгръща волана. На третото нево е Head-Up дисплей с добавена реалност. Показваната информация се адаптира към скоростта – колкото е по-висока тя, толкова по-редуцирани са данните и се групират директно в зрителното поле на водача.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.