Дават на съд 25-годишен за убийството на 7-годишната Дамла в Момчилград

Директорът на бургаската полиция пред „Труд“: Няма засечено движение на животни от огнища на чума

Русия задържа бивш топ следовател за връзки с мафията

Кметът на Банско проведе учредително събрание на Организацията за управление на Туристически район Рила – Пирин

Земетресение с магнитуд 4.7 по скалата на Рихтер е регистрирано в Албания

Задържаха шофьор, блъснал фатално дете и избягал

БСП – София иска изслушване на ръководството на „Топлофикация София“

Трактор се заби в къща в село Царевец Водачът нахлул в часния двор, за да избегне катастрофа с камион

Само 8 от изследвани 21 горски и крайградски чешми около Сливен са с годна за пиене вода

Мини цунами удари два испански курорта Няма данни за пострадали

Обявиха за издирване изчезналия Владо Бореца от Берковица Възрастният мъж страда от деменция, няма го от 2 седмици

Летище София: Самолетът излетял без проверка заради „човешка грешка“

Дават на съд 51-годишен мъж, подготвял палеж на линейка

Охрид – градът на светлината и църквите Защо Македония трябва да е следващата ви дестинация

14 души починаха заради жеги в Япония

Скоростта не е най-важна за младите

Спортният автомобил е нещо повече от средство за придвижване. Той символизира свобода, лайфстайл и определен социален статут. Но младото поколение обича спортните коли на първо място поради една друга причина и тя е удоволствието при шофиране. Това показва проучване на Ford сред хора на възраст от 18 до 34 години, т.нар. милениълс.

За 72% от тях най-хубавото нещо в спортните автомобили е собствената наслада при управление. Постепенно остава на заден план клишето, че тези коли са секси – така смятат всеки четвърти мъж и всяка трета жена. Мотивацията за покупка на спортен модел е удовлетворяване на собствените потребности, а не изграждане на имидж. 75% от жените и 71% от мъжете признават, че искат да карат спортен автомобил основно заради личното си удоволствие. Само 16% от анкетираните казват, че искат да имат спортна кола, за да събудят възхищение у другите. И само 12% желаят да демонстрират личния си успех с такъв автомобил. Интересно е, че има разминавания между двата пола точно по този въпрос. Половината от жените смятат, че мъжете се пъчат със спортните си коли. А мъжете мислят, че дамите на волана на спортни модели парадират със социалния си статут. За младото поколение удоволствието от шофирането не идва от скоростта, а от приятното каране.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.