Откриха изложба на съвременно българско изкуство в Европейския парламент

15-годишен е открил стрелбата в училището в Кентъки Загинали са момче и момиче

Румен Порожанов: Земеделските производители трябва да получават справедлива цена за продуктите си

България на 56 място в класация на най-добрите страни в света

Скандал със зетя на Орбан може да струва на Унгария €43,7 млн. ОЛАФ готви глоба на Будапеща за злоупотреба с еврофондове

Фалстарт на делото срещу Ченалова

КЕВР: Спекулация са твърденията за драстично поскъпване на тока за бита

Съдът в Румъния определи като неприемливи части от промените в правосъдното законодателство

Предсрочни президентски избори във Венецуела до края на април

Еманюел Макрон ще се срещне с Доналд Тръмп края на април

Разпитаха американския правосъден министър във връзка с евентуалната руска намеса на изборите в САЩ

Българският филм „Ага“ ще закрие кинофестивала „Берлинале“

Организацията “Шалом”: Законът трябва да осигури право на собствена изява

Екатерина Захариева: ЕК е отпуснала средства за комуникационната сигурност на Западните Балкани

Хиляди левове се харчат за спасителни акции у нас

Скоростта не е най-важна за младите

Спортният автомобил е нещо повече от средство за придвижване. Той символизира свобода, лайфстайл и определен социален статут. Но младото поколение обича спортните коли на първо място поради една друга причина и тя е удоволствието при шофиране. Това показва проучване на Ford сред хора на възраст от 18 до 34 години, т.нар. милениълс.

За 72% от тях най-хубавото нещо в спортните автомобили е собствената наслада при управление. Постепенно остава на заден план клишето, че тези коли са секси – така смятат всеки четвърти мъж и всяка трета жена. Мотивацията за покупка на спортен модел е удовлетворяване на собствените потребности, а не изграждане на имидж. 75% от жените и 71% от мъжете признават, че искат да карат спортен автомобил основно заради личното си удоволствие. Само 16% от анкетираните казват, че искат да имат спортна кола, за да събудят възхищение у другите. И само 12% желаят да демонстрират личния си успех с такъв автомобил. Интересно е, че има разминавания между двата пола точно по този въпрос. Половината от жените смятат, че мъжете се пъчат със спортните си коли. А мъжете мислят, че дамите на волана на спортни модели парадират със социалния си статут. За младото поколение удоволствието от шофирането не идва от скоростта, а от приятното каране.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.