Трети мач без гол за ЦСКА

Борисов се срещна с външния министър на Саудитска Арабия (ВИДЕО) Има възможност България да бъде регионален център за газоразпределение на Балканите, заяви премиерът

Музеят събра 8000 лева за реставрация на икони

Светофарна сигнализация в Стара Загора избягва конфликти между пешеходци и шофьори

Професионални риболовци искат строги наказания за фирми, нанасящи щети на екосистемите Настояват риболовният билет да поскъпне с 5 лева

Васил Божков: Държавният апарат работи срещу собствените си закони, в опит да унищожи частен бизнес и ПФК „Левски“

Председателят на Асоциацията на заведенията: Протестът ни беше политически яхнат

Ашли с гурбетчийска песен Режисьор на видеоклипа е Ненчо Касъмов, сниман е в Сандански и Мелник

Германия спира производството на електроенергия от въглища до 2038 г.

МЗХГ стартира информационна кампания за директните плащания през 2020 г.

Томислав Дончев: България може да служи като пример за усвояването на евросредства по кохезионната политика

Пастир попалил имущество за над 50 000 лева, за да отмъсти на работодателя си

България се представя като ловна дестинация на изложение в Дортмунд

Д-р Полина Карастоянова: Политизирането на теми от дневния ред на туристическия сектор е абсолютно неприемливо

Председателят на комисията по хазарта е задържан за 24 часа 18 човека са били отведени на разпит

Състезателна машина за каране по улиците McLaren 620R ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди

Чистокръвна състезателна машина с всички характерни за моторните спортове „подправки“ сервира McLaren предколедно на платежоспособните купувачи с високооктанова кръв. Екстремният нов модел 620R представлява хомологиран за масовите пътища вариант на участващата в състезателни серии „бегачка“ 570S GT4. А това означава, че бъдещите собственици получават кола с брутални скоростни характеристики и безкомпромисно пътно поведение.

При този автомобил процесът на конструиране е следният – първо е създадена състезателната версия и след това с малки корекции тя е превърната в шосейна. По-често производителите правят обратното – започват със сериен модел и постепенно го „наточват“ за гонките от състезателни серии. Стратегията на McLaren е да предостави на клиентите си истинска машина за пилотиране, която може да се кара навсякъде всеки ден, а не само на пистата.

Само 320 екземпляра ще бъдат пуснати на пазара от линията McLaren 620R, като цената им ще надхвърля 300 000 евро. Дизайнът и по-голямата част от аеродинамичните компоненти са същите като на състезателната кола 570S GT4. Разликата е само в активните елементи, отделни детайли от окачването и калибровката на мотора. Конструкцията на автомобила за масовите пътища дори е олекотена с около 30 кг и тежи само 1280 кг. В същото време мощността на двигателя е увеличена с 50 конски сили, а максималният въртящ момент – с 20 Нм. Реално колата за улиците е по-бърза от място и ускорява за 2,9 секунди от 0 до 100 км/ч, а за 8,1 секунди от 0 до 200 км/ч. Максималната скорост обаче е намалена от 322 км/ч на 328 км/ч поради липсата на някои активни аеродинамични компоненти.

Управляващият софтуер на 3,8-литровия битурбо двигател V8 е настроен така, че към колелата да се подава максимална мощност от 620 конски сили и въртящ момент 620 Нм. Комбинацията от спортно окачване, мощност и аеродинамика превръща McLaren 620R в автомобил, който много трудно може да бъде изпреварен на пътя. Той е лек, ускорява и спира екстремно бързо, а завоите взима с удивително висока скорост. Един опитен водач може да изцеди максимума от огромните възможности на вградената техника. В същото време колата се представя като лесна за шофиране. Автоматичната трансмисия може да работи в различни режими – с комфортно превключване на седемте предавки или със състезателно заиграване в граничната зона на високите обороти.

Външният дизайн е ефектен и определено откроява автомобила от останалите на пътя. За първи път сериен модел излиза на пътя с 19-инчави предни гуми и 20-инчови задни, като е приспособен да се движи със сликове без допълнителни технически корекции.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.