Арестуваха габровец, потрошил стъклата на вход и подлудил живущите Мъжът хлопал по вратите и притеснявал хората

Заловиха двама крадци на кола в София

15-годишни опитаха да откраднат метални пана от ограда на детска градина

В Павликени стартира кампанията за плащане на местни данъци Първият платец e 92-годишният Иван Драганов

Студентски екипи участват в международния конкурс за нова сграда на Карин дом

Нинова: Вотът на недоверие вече има своята роля, но мерките са палиативни

Кметът на Перник: Транзитът на вода от „Белмекен“ през София е единствената възможност за нас

Бащата на Меган: Двамата с Хари излагат кралското семейство

Откраднаха метална каса с пари от казино в село Борован

Депутатът от ГЕРБ инж. Клавдия Ганчева: Новоучреденият държавен ВиК холдинг ще оптимизира стратегическия воден отрасъл

Каракачанов: Възстановяването на Военновъздушното училище е изправяне на една несправедливост

Говорител на ЕК: Преговорите с Великобритания няма да започнат преди края на февруари

Трима пияни шофьори изтрезняваха в ареста през почивните дни

БСП внесе четвъртия вот на недоверие срещу правителството

Феновете на „Левски“ поискаха среща с Бойко Борисов

Тайни клиенти ще проверяват обслужването в ЧЕЗ

„ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на дружеството за обслужване на клиенти.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите, съобщиха от пресцентъра на компанията.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91% от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.