Президентът Радев: България и Грузия трябва да използват стратегическото си положение на двата бряга на Черно море

София има дефицит на нови апартаменти

Извинение за фалшиви картини в галерия „Структура” Организаторите и собственикът на творбите били подведени

Животновъдите ще получат 26,3 млн. лева de minimis

Разследват опит за палеж на барака, ползвана за фитнес

МВнР: Няма данни да е имало българи на самолета, попаднал в силна турбуленция

Апелативният съд в Търново с позиция за намалена присъда за убийство в Бяла Апелативната прокуратура в старата столица внася протест за промененото наказание от 20 на 3 години затвор

Щрахе няма да става евродепутат Планира да се завърне в политиката

ББР създава уеб платформа за финансиране на проекти 11 банки за развитие ще си сътрудничат

Показаха новия европейски изтребител на авиошоуто в Бурже (ВИДЕО)

Дете издъхна по време на игра в Стражица 8-годишното момче е починало от задушаване, след като си глътнало езика

Вижте верните отгори от днешната матура по БЕЛ

Заев се отказа от предсрочни избори Но ще прави ремонт на правителството

Иран се закани да превиши разрешения лимит на запаси от обогатен уран

Ток за тежката артилерия Daimler представи електрически камиони в САЩ

550 киловатчаса електроенергия съдържа батерията на влекачите от тежкотоварната серия  Freightliner eCascadia, която Daimler представи в САЩ. Този ресурс може да осигури пробег от 3 до 4 хиляди километра с едно зареждане на лек автомобил, но батерията е прекалено голяма и прекалено тежка. Тя е предназначена за големи транспортни средства с капацитет над 15 тона, каквито са влекачите Freightliner eCascadia. Типично по американски те са с дълга предница и мощен двигател, в случая електрически със 730 коня.

Моделите на Daimler са директен конкурент на представения по-рано през годината камион Tesla Hemi, който теоретично разполага с батерия с ресурс от 1 мегават и пробег 800 км. Германските транспортери изминават двойно по-малко километри – около 400, но на станция за бързо зареждане пълнят батерията на 80% за час и половина. Немските инженери твърдят, че техните данни отразяват реалните възможности, докато колегите им от Tesla стигат до границите на фантазиите с 800-километровия пробег. Теоретично батерия с капацитет 1 мегават при сегашните технологии  би тежала 5,8 тона.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.