565 са вече случаите на коронавирус у нас

Следят с камери за дистанция между хората в по метростанциите в София

Урсула фон дер Лайен: България доказва, че солидарността все още е в сърцето на ЕС

Александровска болница с лаборатория за PCR тестове за COVID-19

Бивш шеф на IT отдела в СГС: Всички програмисти имат достъп до файловете на съдията

Нова израелска технология може да ускори диагностицирането на COVID-19

Фейсбук започва да следи абонатите си заради коронавируса

Борис Джонсън е приет в интензивно отделение

На 7 април 2020 да почерпят

Телците да проявят търпение, Водолеите стабилизират финансите си – Дневният хороскоп на Алена

Стилиян Петров: До няколко месеца ще обявя дали се кандиратирам за президент на БФС

Коронавирусът – тор за графоманията Сред мераклиите за слава преобладават неразбрани поети

Улица в Ню Йорк е №1 по сделки с луксозни имоти Средната цена е 38,5 млн. долара

Строят апартаменти за възрастни хора

Броят на смъртните случаи от коронавирус в САЩ надхвърли 10 000

Тръбата за София на тунел „Витиня“ ще е укрепена с 55 км анкери При ремонта са открити множество пукнатини в облицовката и кухини

Снимки: АПИ

С 55 км анкери ще е укрепена тръбата за София на тунел „Витиня“ на автомагистрала „Хемус“, съобщиха от АПИ. Дължината на един анкер е 12 метра и се вкарва в стените на тръбата за връзка между облицовките и скалния масив.

При стартирането на ремонтните дейности в тръбата са открити множество пукнатини в облицовката и кухини. За запълването им, за да се заздрави съоръжението са използвани над 2500 куб. метра бетон.

„Витиня“ е най-дългият пътен тунел – 1195 м, и е в експлоатация от 1984 г.

На съоръжението през миналата година бяха направени множество проучвания и експертизи, въз основа на които се предприеха аварийно-възстановителни дейности, за да се приведе съоръжението в съответствие с европейската директива 2004/54/ЕО за минималните изисквания за безопасност на тунелите на Трансевропейската пътна мрежа (TEN-T). В тази връзка ще бъдат направени и три напречни връзки – две пешеходни и една пътна, които ще свързват двете тръби на тунела, които ще се използват в случай на пътен инцидент. По този начин съоръжението изцяло ще отговаря на европейските изисквания.

Изпълнителят на обекта „Автомагистрали“ ЕАД работи изключително мобилизирано. Очаква се строителните дейности да завършат през втората половина на 2020 г. Индикативната стойност на аварийно-възстановителните работи е около 50 млн. лв. Ремонтираната тръба ще е с нова облицовка, хидроизолация, отводнителна и дренажна система, асфалтова настилка, пожароизвестяване, вентилация, видеонаблюдение, светофарна уредба, осветление и система за светлинно водене, с които се осигуряват безопасност на пътуването и възможност за бърза реакция при инцидент, каквито има в тръбата за Варна.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.