Според 39% от българите у нас може да се прави бизнес

Димитър Манолов, КТ „Подкрепа“: Има индустрия с фалшивите болнични

Екокатастрофата в река Вит се отлага Риболовен клуб "Балканка" пуснал фалшивата новина, Антон Хекимян я обслужи в Би Ти Ви

Тръмп може да се съгласи да свидетелства писмено в разследването за импийчмънт 

27 000 български фермери с орязани субсидии

Живеем най-късо сред хората в ЕС В богатите страни с хубава храна разполагат с 9 години повече от нас

Русия предаде на Украйна корабите, задържани в Керченския пролив

Цацаров: Разследванията за защита на интелектуална собственост са се увеличили два пъти

Париж прекроява разширяването на ЕС

ЕП даде предварително одобрение за всички кандидати за еврокомисари

Бързите заеми се увеличиха с 14%

Млад шофьор с БМВ прегази старец в Горна Оряховица Пешеходецът е издъхнал на място

Караниколов: Двустранната ни търговия със САЩ нараства с 36%, като надхвърля 975 млн. щ.д.

Доналд Туск е единственият кандидат за лидер на ЕНП

17 граждански организации срещу предателството на Радан Кънев Изпращат писмо до Комисията по петициите в Европарламента

Туитър иска да премахне опцията за харесване

Туитър обсъжда възможността за премахването на опцията за харесване на съобщения в социалната мрежа, но в близко бъдеще едва ли ще направи това. Това съобщи говорителят на социалната мрежа за микроблогинг Брендън Бормън.

Изпълнителният директор на компанията „Туитър“ Джек Дорси заяви, че не е почитател на опцията с формата на сърце и скоро би се избавил от нея, пише „Дейли Телеграф“. След това от пресслужбата на „Туитър“ уточниха, че постоянно „преосмислят всичко, което засяга услугата“, включително посочената опция.

„Ние сме на ранен етап от работата и за момента не планираме да даваме подробности“, добавиха от компанията. Бормън по-късно внесе следното уточнение: „С две думи по повод на „харесване“. Дадохме да се разбере, че се обсъжда подобна възможност. Джек даже говори за нея пред Конгреса“. „Конкретни срокове няма. Това няма да се случи скоро“, добави той.

Месечната аудитория на „Туитър“ достигна около 355 милиона души през юли тази година. Пазарната капитализация на компанията надхвърля 24 милиарда долара.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.