На 20 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 20.01.2020

Властелинът на екрана 100 г. от рождението на гения на киното Федерико Фелини

Предотвратиха опит за бягство от затвор край Амстердам

Филтрите за комини дават чист въздух на София Ефективността им е 80% и се усеща веднага. 100 устройства са спестили 1.5 тона вредни емисии за по-малко от година, предстои монтажът на общо 2000

Водата за Перник – без риск за София Вместо да източват язовира, ще захранват града

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 януари 2020

Емил Димитров: Да се прекара водата от „Мало Бучино“ до Перник е едно изключително голямо начинание

За демократите обвиненията срещу Тръмп са неоспорими Президентът играе голф във Флорида

Купуваме летни ваканции у нас с 40 на сто намаление

АТАКА с 5 въпроса към БСП за вота на недоверие

Тенис под дима от пожарите

Повече пари за реклама на наше вино в Китай Увеличават помощта само за бутилки със защитено наименование или произход

Путин се похвали с напредък по Либия Конференция в Берлин събра над 10 световни лидери

Светлинно шоу и реч на Джонсън в чест на Брекзит На 31 януари ще бъде пусната и специална монета

Турбуленция може да е причинила катастрофата на самолета на казахтанската „Бек еър“

Снимка: Twitter

Казахтанската авиокомпания „Бек еър“ заяви, че турбуленция може да е причинила катастрофата на неин самолет миналата седмица, предаде Ройтерс.

12 души загинаха при инцидента, сред тях има и деца.

Турбуленцията вероятно е предизвикана от предходния самолет, излетял от същото летище.

Изпълнителният директор на „Бек еър“ Нурхан Жумасултанов, обвинявайки индиректно авиодиспечерите, каза, че самолетът може да е получил разрешение за излитане прекалено рано.

„Когато времето е добро, турбуленцията от предходния самолет продължава около две-три минути“, а катастрофиралият самолет е излетял около минута-две след предишния, заяви той.

Държавната компания оператор на въздушния трафик „Казаеронавигация“ обаче каза, че интервалът от 1 минута и 52 секунди между двете излитания е в допустимите граници.

Самолетът „Фокер 100“ загуби височина при излитането си и се удари в бетонна стена, а след това – в двуетажна сграда.

Властите все още разследват причината за катастрофата, уточнява Ройтерс. Сред версиите на разследващите са пилотска грешка и технически неизправности.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.