Обвиненият за убийството на Виктория Маринова отива в психиатрично отделение

Испания заплаши да блокира споразумението по Брекзит, ако няма договорка за Гибралтар

Холандия засенчи Франция и Германия

АБВ подкрепя въвеждането на религиозното образование в българските училища Партията изготвя проектозакон за въвеждането на патриотично и религиозно образование

Волен Сидеров напусна срещата в МС: Всичко изчистихме, всичко е наред, всичко е прекрасно

Енергийният министър Петкова: Без въглищните централи не можем да осигурим енергийната сигурност на страната Предприемат комплекс от мерки за стабилизиране на ТЕЦ „Марица изток 2“ ЕАД

Руски хакери тормозят Каруана?

Нинова: С 200% сигурност няма да съм водач на листата на БСП за евроизборите

Министър Ангелкова: Отчита се 4% ръст на нощувките в Пловдивско

Вътрешният министър Маринов посети полицията на Дубай

Започват номинациите за спортист и отбор на годината в Търговище

Прокуратурата няма да образува производство срещу Таско Ерменков Действията му не попадали в приложното поле на Наказателния кодекс

Кралев награди бронзовата медалистка от световното първенство по карате Ивет Горанова Състезателката спечели исторически първи медал за България от световно първенство по олимпийско карате

Симеон Сакскобургготски: Предсрочните избори са нормална практика, не бива да ни плашат

Привикаха депутатите от НФСБ на „Дондуков“ 1

Търсят терени за ново производство

Ще преговаряме с различни европейски и извъневропейски пазари в търсенето на световен автомобилен производител, който да изнесе цялостното си производство в страната.

Автомобилният сектор има нарастващо значение за икономиката на страната и конкретно за имотния пазар, като осигурява около 4% от БВП на страната, пише в свой анализ Иглика Йорданова, изпълнителен директор на Colliers International в България. Автомобилните компании в страната, произвеждащи компоненти за водещи международни автомобилни марки, са 130 и в тях работят над 37 хил. души, сочи последното проучване на Colliers International, Аутомотив клъстер България и PwC, проведено през миналата година. Развитието на сектора води до нарастване на сделките с индустриални площи, върху които се изграждат новите производствени мощности на предприятията. Българските компании, които правят части за автомобили, са предимно доставчици от първо, второ и трето ниво, които обслужват и други индустрии.

Произвежданите в България компоненти са предназначени за водещи марки като Tesla, Audi, Mercedes-Benz, BMW, Mini Cooper, Porsche, Bentley, Lamborghini, Ford, Nissan, Seat, Alfa Romeo, Volkswagen, Volvo, Renault, Mitsubishi, Skoda, Fiat. 90% от сензорите за отваряне на въздушните възглавници в европейските автомобили например са произведени в България.

Безспорните предимства на страната, установени от изследването, включват стратегическото географско положение, членството в ЕС, данъчните стимули, ниските данъци и оперативни разходи, валутния борд, разнообразието от образователни институции. Всичко това, наред с едни от най-ниските корпоративни данъци в ЕС от 10%, което е доста под равнището от 16% в Румъния, 19% в Полша и 21% в Словакия, превръщат България в предпочитана локация за автомобилната индустрия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.