На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Петричкият Ескобар от 20 г. е недосегаем Село Тополница – Меката на дрогата в България

„Хийтроу“ е най-натовареното летище в света

Британското правителство: Втори референдум за Брекзит ще отнеме година

Осем души загинаха при взрив на кола-бомба в колумбийската столица Боготa

Гръцкото правителство прави копия на Договора от Преспа, ще информира гражданите

Силният вятър предизвика щети в Сливен

Банди разкостват къщи, села и заводи Свалят керемиди, греди и тухли, не оставят камък върху камък, оплакват се хората

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 януари 2019

Документите за F-16 при президента От „Локхийд Мартин” смятат, че сделка може да има до 9 месеца

Флотилия от самолети на ток строи US компания (ИНФОГРАФИКА) Стойността на разработката е $300 млн.

Компютърно изображение на разработвания хибрид ZA10.

За момента ще бъдат само за регионални полети до 1200 км

Американският самолетен производител “Зунум”, подкрепян от далеч по-могъщия си събрат “Боинг”, ще използва френски турбини да захранване на електромотор за хибриден регионален самолет, предаде Ройтерс.

Целта на компанията е първите полети да бъдат осъществени през 2022 г.

Базираната край Сиатъл “Зунум” е една от няколкото фирми, които се стремят да намалят вредните емисии, шума и стойността на пътуванията с помощта на електрически самолети. Инвестициите в сектора се увеличават все повече с цел ползите от електромобилите да бъдат прехвърлени в небето.

“Зунум”, която е финансирана и от инвестиционното крило на “ДжетБлу Еъруейс”, ще предложи наречения ZA10 12-местен самолет, който ще може да изминава над 1200 км, на чартърни авиолинии, частни компании и регионални превозвачи в целия свят от 2022 г.

Машината ще бъде захранвана от батерии, а захранван от самолетно гориво турбогенератор ще увеличи обхвата на полета.

Стойността на разработката е по-малко от 300 млн. долара в сравнение с милиардите, нужни да изкараш на пазара традиционен регионален самолет, заявява изпълнителният директор на “Зунум” Ашиш Кумар. “Това е бъдещето. Този клас летателни апарати ще замени конвенционалните на кратки дистанции”, смята той.

През юни Норвегия тества двуместен електросамолет с цел начало на пътнически полети през 2025 г.

Създатели на е-двигател за самолети от “Сименс” обясниха, че принципът на действие е като при “Тойота Приус” – захранван от гориво двигател в самолета задвижва генератор, изпращайки електричество до малки мотори.

AVIATION: Zunum Aero ZA10

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

    1. Като си турчин, пиши си в турските вестници, на турски, или си се отказал от турското?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.