България гласува за Европейски парламент

На 26 май 2019 да почерпят

Вениамин, Симона, Тодор и Ивана отпаднаха след първия концерт на живо в „Гласът на България“

Тино от „Гласът на България“ вкара чалга хит във филм на Тарантино

Лекуват в „Пирогов“ момче, поразено от токов удар в Северна Македония

Клуб на БГ професионалисти превзема Вашингтон Организацията помага на сънародниците ни да се реализират по-добре в Америка

Битката на финалистите в „Гласът на България“ започна

Британски алпинист загина на слизане от Еверест

Амелия Личева – във фокуса на Българския П.Е.Н.-център

Текстописецът и продуцент Крис Янг пред “Труд”: Дара е енергийно торнадо

51-годишен мъж, изпаднал в мозъчна смърт, стана донор на черен дроб Мъжът е приет във Великотърновската болница с тежка травма

Запорираха сметки и имоти на кмета на Септември Марин Рачев и съпругата му

Откриха ДНК следи от заподозрения за експлозията в Лион

Без тениска на бала, моля! Благотворителността ви да е по мярка…

Българка в Лион: В момента, в който е избухнала бомбата, чухме силните писъци

„Хищникът“ гледа още по-страшно Спортната лимузина Jaguar XE предлага комфортно настаняване на пътниците и динамично поведение

По-внушителен отвън, по-луксозен отвътре и оборудван с последните хайтек функции ще излезе през лятото Jaguar XE. Британският „хищник“ е преминал през обновителни процедури, за да затвърди статута си на един от най-спортните седани в средния клас.

Фаровете стават още по-тесни, тъй като са базирани на изцяло LED технология. В комбинация с голямата радиаторна решетка и оребрения капак на двигателя се постига внушение за сърдит „звяр“, който е готов да се втурне напред. Автомобилът изглежда по-широк и по-нисък, с по-големи отвори за въздух в предната броня и с по-мускулести форми.

Задницата изглежда по-елегантно с по-тънките LED светлини, които подчертават широчината на каросерията. Моделите R-Dynamic са още по-ефектни с допълнителни аеродинамични елементи, вдъхновени от малките крила на самолетите, детайли от тъмна мрежа на дифузьора и специфични джанти. Отвътре тези автомобили се отличават със спортни седалки с контрастни шевове, хромирани лостчета за смяна на предавките и спортни прагове.

Интериорът на Jaguar XE е сериозно модернизиран, като са използвани премиум материали – приятни на допир и красиви на външен вид. Сензорните дисплеи в кокпита показват HD изображение и улесняват управлението на функциите. По-високо на централната конзола е разположен 10-инчов екран, който служи за навигацията, мултимедията и други системи. По-ниско е инсталиран втори дисплей за климатичната инсталация и отоплението на седалките.

Инструменталният панел и воланът са взаимствани от нашумелия електрически модел на марката I-Pace, а от спортната икона F-Pace са пренесени спортният лост за трансмисията и превключвателя за избор на режим на шофиране. За по-комфортното настаняване на пътниците допринасят увеличените пространства за съхранение на лични вещи.

Предлаганите двигатели под предния капак са двулитрови с 4 цилиндъра. Бензиновият турбо мотор от поколението Ingenium е в две нива – с ресурс от 250 к.с. и 300 к.с. По-мощният агрегат е свързан със система за задвижване на четирите колела и ускорява за 5,4 секунди от 0 до 100 км/ч, а другият е със задно предаване. Бензиновите модели консумират в смесен цикъл съответно 7,0 л и 7,5 л по заводски данни и развиват максимална скорост 250 км/ч.

От досегашната двигателна гама отпада дизеловият мотор със 163 к.с. Остава по-мощният вариант със 180 к.с. и въртящ момент 430 Нм, който спринтира за 8,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Максималната му скорост е 228 км/ч, а средният разход на гориво – между 5 и 5,4 л. Заинтересованите от дизелови автомобили имат избор между задно и двойно предаване. Автоматичната трансмисия с 8 предавки е серийна за всички модели.

От Jaguar XE се очаква динамично пътно поведение с прецизно следване на курса, който водачът задава с волана. Олекотената конструкция на каросерията с увеличено съдържание на алуминий допринася за лекото и пъргаво управление. Дизеловият модел без течности тежи 1640 кг, което е добро постижение за луксозен седан с дължина 4,69 м.

 

 

 

Огледалото показва изображение от камера

Обновеният Jaguar XE е първият автомобил в сегмента с вътрешно огледало за обратно виждане, което показва изображение от широкоъгълна камера. Тя е разположена високо в задната част на покрива в антената, която е тип „перка на акула“. Там камерата реално се замърсява по-трудно, отколкото ако е в областта на бронята или капака на багажника.

Камерата показва по-добра гледна точка на водача и по-пълна картина, тъй като увеличава размера на обектите, без да изкривява изображението. Наличието на високи хора на задната седалка или лошо дъждовно време не смущават по никакъв начин видимостта. Това удобство е подходящо и за хора, които шофират с очила или с контактни лещи. По всяко време водачът може да изключи тази функция и да ползва огледалото в стандартния му вид.

 

8-степенен автоматик в серийното оборудване

18-инчови джанти, електрически кожени седалки, както и изцяло LED фарове – всичко това е налично още от първото ниво на оборудване на обновения Jaguar XE. Автомобилът серийно разполага с автоматична трансмисия. Стандартни са също така електронните системи за паркиране на преден и заден ход, камерата за задно виждане и асистентът за движение в лентата.

Предлаганите пакети дават възможност за по-голяма индивидуализация на автомобила. В тях се съдържат различни удобства и технологични функции. По отношение на визията купувачите могат да получат осветени прагове на вратите, полирани педали, програмируемо амбиентно осветление, цветни спирачни апарати, спойлер на багажника и др. В списъка на удобствата личат отопляемо предно стъкло и отопляем волан, устройства за миене на фаровете, безжично зареждане на смартфон, безключов достъп, безконтактно отваране на багажника и др. За подпомогане на работата на водача са предназначени Head-up дисплей, адаптивен ограничител на скоростта, система за разпознаване на пътните знаци, свързана навигация и др.

Jaguar XE разполага стандартно с динамичен режим на шофиране, който усилва спортния характер на автомобила с по-бърза смяна на предавките, по-чувствителен педал на газта и по-твърд волан. Опционално се предлага система за програмируема динамика, която позволява на водача да конфигурира настройки според личните си предпочитания за двигателя, скоростната кутия, кормилното управление и централния дисплей. Тази система непрекъснато регулира амортисьорите за оптимален баланс между динамика и комфорт при всякакви условия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.