Арестуваха мъж, издирван за трафик на хора в Германия

Страните от ЕС могат да отменят временно Шенген заради коронавируса

Кога ни се полага работно облекло?

Премиерът Борисов: Енергийното партньорство по оста Израел-Кипър-Гърция е стратегическо

Вижте как 62-годишен мъж стои в поза планк над 8 часа (ВИДЕО) Постави нов рекорд на Гинес

Нобеловият лауреат проф. Жерар Муру бе отличен с почетната титла „Доктор хонорис кауза“ на БАН

В Хонконг обявиха ученическа ваканция заради коронавируса до 20 април

12-метрово минаре рухна от вятъра

Стотици туристи блокирани в хотел в Тенерифе заради съмнения за коронавирус

Теменужка Петкова: Ще имаме пълна либерализация на енергийния ни пазар до 2025 г.

Разследват убийството на жена в столичния квартал „Модерно предградие“

Връщат парите на близо 10 000 туристи до Италия До края на деня тълкуват текстовете в закона, според които се плаща обратно при непредвидени обстоятелства

Почина Хосни Мубарак

Доц. Атанас Мангъров: 90% е шансът да се заразим с коронавирус при контакт с болен

Върнаха в ареста банкерката, източила 1 млн. лв. от сметки на клиенти

Японска лимузина и за новия император Toyota Century с мощност 280 конски сили ще вози Нарухито

Английската кралица Елизабет II се вози в британска лимузина на Bentley, Владимир Путин – в руска на Aurus, Доналд Тръмп – в американска на General Motors, Ангела Меркел – в германска на Audi. Новият японски император Нарухито ще продължи да традицията на своя баща Акихито и ще пътува с японска лимузина на Toyota.

С 29 милиона сглобени леки коли през 2018 г. Япония е държавата с най-голямо автомобилно производство в света. И макар че японците никога не са били водеща сила в сегмента на премиум лимузините, където властват британските и германските марки, император Нарухито няма да обърне гръб на националната автоиндустрия. Преди броени дни на парада по повод коронясването си Нарухито дефилира пред десетки хиляди японци в Токио в специално произведен кабриолет от Toyota.

Официалната лимузина на императора ще бъде Toyota Century в специален вариант Royal. Този уникален модел се отличава от серийния вариант по удължената до 6,16 м и бронирана каросерия, гранитните прагове, тапицираните с вълнена материя седалки и други специални екстри. Цената на императорския автомобил е 500 000 долара, а задвижването се осъществява от остарял в техническо отношение 5,0-литров двигател V12 с мощност 280 к.с.

Toyota Century се произвежда и като серийна лека кола с дължина 5,34 м. Това е най-ексклузивният модел на японски производител и се продава само в рамките на страната. На месец се сглобяват само по 50 екземпляра с много голяма степен на ръчен труд, а списъкът на чакащите купувачи е дълъг. Лимузината е предпочитана както от бизнесмени и политици, така и от местните мафиоти. Цената й започва от 180 000 долара.

За разлика от императорския вариант, при серийния модел се използва модерна хибридна задвижваща система (идентична с тази на Lexus), която комбинира 5,0-литров бензинов мотор V8 с електродвигател. Общата мощност е значително по-висока и достига до 425 конски сили. Наличието на никел-металхибридна батерия подпомага с енергия ускорението и в същото време намалява консумацията на гориво.

В задната част на кабината са оформени две луксозни индивидуални кресла, тапицирани с висококачествена вълнена материя. В подлакътника между тях е интегриран 7-инчов сензорен дисплей, който служи за контролен панел на пътниците и управлява климатичната инсталация, отоплението и настройката на седалките, масажната функция и завесите на прозорците. За кристалния звук се грижат 20 тонколони и 12-канален усилвател на аудиосигнала. Голям монитор служи за гледане на телевизия, видео или за сърфиране в интернет.

Голямата гордост на японците е черната боя, която е нанесена върху каросерията със 7 слоя по различни технологии. Тази процедура, както и изработката на много други компоненти, се извършва на ръка от специално квалифицирани майстори, които са гарант за японско качество. Автомобилът е оборудван и с най-нови технологии като адаптивни матрични LED светлини и системи за предотвратяване на сблъсък, за движение в лентата, за паркиране и за поддържане на дистанцията до превозното средство отпред.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.