Министър Ангелкова: Българският туризъм трябва да е национална кауза

Бащата на арестувания зам.-шеф на ДФ „Земеделие“: Синът ми не познава Миню Стайков и няма луксозен автомобил от него

Как се храни Йоланда Хадид Майката на Джиджи и Бела Хадид изглежда супер на 55 години

Как хакването на НАП предизвиква семеeн скандал?

СОС разглежда нов механизъм за съкращаване времето на реакция при замърсяване на въздуха

Проф. Михаил Константинов: Проникнато е в сървър, не в архива на НАП

Росен Бъчваров: Правим приложение на НАП, с което всеки да провери дали има злоупотреба с данните му

Менда Стоянова: Няма по-подходящ момент за плащане на изтребителите Ф-16

1700 са жертвите на ебола за година В Конго започнаха масови ваксинации

Отхвърлиха иск на Петко Стрелеца от Лясковец за 1 млн. лева срещу държавата Петко Петков, който уби командос и рани колегите му, се почувствал заплашен, че ще го вкарат в лудница

Сделката за F-16 влиза в парламента

Мъж се самозапали пред японското посолство в Сеул

Тръмп съобщи, че САЩ са свалили ирански дрон в Ормузкия проток

„Левски“ строи два изкуствени терена

На 19 юли 2019 да почерпят

1000 мили за историята Alfa напомни за златните си години в рали „Миле Миля“

Пътуващи легенди от историята на автомобилостроенето отново превърнаха италианския град Бреша в музей под открито небе по време на знаменитото ретро рали „Миле Миля“. Повече от 400 класически коли преодоляха традиционната дистанция над 1000 мили (около 1800 км) от Бреша до Рим и обратно, преминавайки през някои от най-красивите кътчета на Италия като Сиена, Ферара, Равена, Флоренция, Болоня и езерото Гарда.

След точно 1794 км и 102 скоростни отсечки победител стана италианецът Джовани Мочери с навигатор Даниеле Бонети зад волана на Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport. Автомобилът е произведен през 1928 г. и обичайно стои като експонат в музея на Alfa Romeo. Това е един от най-ценните екземляри в историята на марката. Със същата кола преди 91 г. Джузепе Кампари и Джулия Рампони печелят първата от 11-те победи на Alfa в златния период на компанията в рали „Миле Миля“ (1927 – 1957 г.).

Тогава Кампари и Рампони са имали нужда от 18 часа, за да изминат легендарните 1000 мили. Днес състезанието не е толкова за скорост, колкото за прецизно управление и за удоволствие от изживяването. Всеки екипаж се нуждае минимум от 10 000 евро такса за участие и логистика. Само един от трима кандидатстващи за ралито екипажи се одобрява по строгите критерии на организаторите. По традиция в ралито се състезават световноизвестни личности и големи шефове от автомобилни компании.

Навсякъде по трасето олдтаймерите преминават през тълпи от зрители, като полицията ескортира колите и блокира движението на други автомобили по пътищата.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.