В община Видин днес бе открит нов модерен офис за административно обслужване на гражданите. В обновеният офис, който е разположен на партерния етаж на 16 етажната сграда на видинското кметство се помещава Центъра за административно обслужване и Дирекция „Местни данъци и такси“ към Община Видин. Новото местоположение на офиса осигурява осигурява по-добър достъп за всички граждани – включително хора с двигателни затруднения, възрастни и родители с малки деца, съобщават от кметството.
Новото пространство е оборудвано с модерна електронна система за управление на клиентския поток. Системата позволява издаване на номер за обслужване, извикване по ред, както и възможност за онлайн резервация, което ще улесни значително процеса и ще намали чакането по време на натоварени периоди, като данъчните кампании.
На откриването присъства ръководството на общината, представители на институции, служители и граждани. Кметът д-р Цветан Ценков поздрави присъстващите и подчерта значението на по-достъпната среда и модерна администрация. За здраве и благополучие бе отслужен водосвет от архимандрит Самуил.