Защо мъжете са така игнорирани…
Жените искат, а и биха отглеждали със страст една рекламна заблуда
С повече от 30 години опит в модата и живота на висшето общество, Евгени ще отразява за вас горещите моменти от живота на богатите и известните. Лорд Минчев ще се изказва по злободневни теми, ще посочва модните личности на деня, ще бъде в началото и края на червения килим…
Ще се съгласите с мен, че когато става дума за рекламен клип, освен ако не се рекламира нещо конкретно за мъже, изборът облагодетелства най-често жени. Te обслужват рекламния навик на рекламистите, режисьорите, сценаристите, за които едно полуголо момиче може да продаде от салам до автомобил.
Разкрачените модни представи обаче пропускат да отбележат, че ако мъжете залепват влажен нос в екрана при вида на привлекателна жена, то самите жени също имат потребността да се прехласват. Обикновено - по мъже. Красивите мъжки тела и черти от бляновете и сънищата им, крехката чувствителност на сексапилни ноздри, под които не дебнат стърчащите косми на съпрузите им и не играят ориенталски кючек тлъстите им ханшове.
Жените искат, а и биха отглеждали със страст една рекламна заблуда, стига да им бъде предложена старателно и компетентно. Рекламите с мъже са не по-малко въздействащи от онези с жени. И устоявам това заради отблъснатото равноправие на моделите, чрез които индустрията налага форми, цветове, аромати, тенденции. Кой е казал, че светлините на прожекторите трябва да са единствено в женски род, нали сексапилът, ако той е в центъра на тази пропаганда, се нуждае от разнополовост. Нуждае се от финеса на правилно разпределената хормоналност.
От стабилитета на онази равнопоставеност, която балансира между сетивата на купувача, за да не бъде той отблъснат или заблуден. Дали пък така налаганите жени не оправдават един тежък “мъжкарски” комплекс от разкриване на определени хомо товари, които лесно се скриват под финия грим на заблудата. А и така е по-лесно - зрителският навик е отдавна манипулиран и обслужва тази “хармония”, в която добавената стойност да е именно предположеното от мен в предходния ред…
В харченето на рекламни пари очевидно трябва да има някакъв ред и той се съблюдава чрез и от съответни нагласи. В този златен леген са топнати десетки милиони пръсти и следва много внимателно да се облизват, като се избягва средният.
FASHION IDOL
Аммон Карвър
Звездата на световното фризьорство Аммон Карвър е днешни ми избор за моден идол на седмицата. Пристигнал тук, за да открие Академия Christian of Roma, Карвър привлече вниманието с пъстър костюм - красив отговор на вече устойчивото лято. Посочвам бизнесдамата Елена Кристиано за най-стилна жена на седмицата.
Тя сякаш поема от пъстрия цвят на кавалера си, докато остава дискретна и прибрана в един красив тревисто- бял букет. Щастлив съм да похваля и лейди Колин Кембъл- биограф на принцеса Даяна за нейния оригинален избор.
Нов албум
Графа става „Страничен наблюдател”
Владимир Ампов - Графа и шоуто му излизат извън пределите на концертните зали. Изпълнителят, който се превърна в еталон за безкомпромисно сценично представяне, ще работи цяла година върху концерта си на стадион “Българка армия”.
Датата е 10 юни 2020 година, а билетите вече са в продажба. Няма съмнение, че предстоящото събитие ще бъде изпипано до последния детайл, ще отговаря на последните тенденции в сценичното представяне и ще поднесе много изненади и незабравими емоции за феновете на стадион “Българска армия”. Борислав Бояджиев - Борче, Миро Иванов, Васето Крумов, Краси Тодоров, Александър Обретенов, Венци Трифонов и трио LaTiDа са музикантите, с които Графа споделя големите сцени и които са доказали, че освен перфектни професионалисти са хора, които безрезервно се раздават и печелят сърцата на публиката. Новината за голямото събитие идва заедно с излизането на новия студиен албум на музиканта “Страничен наблюдател”.
Светски шум/b>
„Ало, ало” звезда ухажван от елита
Топ стоматологът д-р Смилен Смилов бе представен на британската звезда Гай Сайнър. Актьорът, познат с ролята си на лейтенант Грубър в сериала “Ало, ало”, бе изненадан да получи покана за преглед и всичко необходимо в клиниката на Смилов.
Освен това стоматологът, като участник и почетен член на Комитета на Британско-българския бизнес бал в Лондон, покани Сайнър да удостои това благотворително събитие на 11 октомври. Бизнесдамата Нери Русева - лидер в бизнеса с автомобили, покани актьора да разгледа новите предложения за лятото.