„Хидрострой“ АД и негови служители, и техника не са участвали в организацията и изпълнението на строително-ремонтни дейности, в това число и асфалтополагане, в посочения участък", заявиха от компанията по случая за асфалтирането на мястото, където джип на НСО с Кирил Петков катастрофира и шофьорът на другия автомобил загина.
Цялата позиция:
Във връзка с разпространеното съобщение за подаден сигнал до прокуратурата за действията на служители Агенция „Пътна инфраструктура“ и на фирмата, извършила ремонт на пътен участък на пътя Варна-Добрич, при изхода на община Аксаково, където преди дни имаше тежък пътен инцидент – ДЗЗД РОУД ПРОДЖЕКТ, в което участват „ХИДРОСТРОЙ“ АД и „ТРАНССТРОЙ-ВАРНА“ АД, бихме искали да уточним следното:
Има сключен договор между Агенция „Пътна инфраструктура“ и ДЗЗД РОУД ПРОДЖЕКТ за „Поддържане и ремонтни дейности на републиканските пътища на територията на Североизточен район“ за обособена позиция № 1 – ОПУ Варна. Въпросният пътен участък на пътя Варна-Добрич, при изхода на община Аксаково попада в заданието по договора за м. май 2024 г., но не е част от обхвата на дейност на „Хидрострой“ АД, в качеството му на съдружник в консорциума.
Дружеството „Хидрострой“ АД и негови служители, и техника не са участвали в организацията и изпълнението на строително-ремонтни дейности, в това число и асфалтополагане, в посочения участък.