Промените под ръководството на Мъск продължават
“Скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици”, написа Мъск в туит рано в неделя
Twitter е готов за ребрандиране, ако се вярва на собственика му Илон Мъск.
“И скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици”, написа Мъск в туит рано в неделя.
And soon we shall bid adieu to the twitter brand and, gradually, all the birds
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Like this but X pic.twitter.com/PRLMMA2lYl
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Промяната може да дойде още в понеделник. В последващ туит Мъск каза: “Ако тази вечер бъде публикувано достатъчно добро X лого, ние ще направим [то] да бъде пуснато на живо по целия свят утре.”
“Това трябваше да бъде направено отдавна”, каза Мъск в аудио чат в Twitter Spaces, според доклад на Reuters.
X вероятно се отнася до името на фирмата на Twitter X Corp. Мъск също публикува туит с мигащ X.
Change default platform color to black
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Ребрандирането е най-новата промяна в Twitter от Мъск, откакто той придоби компанията през октомври 2022 г. за 44 милиарда долара. Откакто пое поста, Мъск направи големи промени в начина на работа на Twitter и освободи голяма част от персонала на компанията.
В началото на юли Мъск наложи по-строги ограничения върху броя туитове, които потребителите на Twitter могат да видят за един ден. Съгласно новите ограничения верифицираните акаунти са ограничени до четене на 6000 публикации на ден, непотвърдените акаунти до 600 публикации на ден и новите непроверени акаунти до 300 публикации на ден.
Новият главен изпълнителен директор на Twitter, Линда Якарино, пое ролята от Мъск миналия месец. При назначаването си Мъск каза, че Yaccarino ще се “фокусира основно върху бизнес операциите”, докато ще остане фокусиран върху “дизайна на продукта и технологиите”.