YouTube и Prime Video влизат в колата
Дори когато автомобилът не е в движение, водачът има все по-малко време да скучае благодарение на развиващите се технологии за свързаност и забавление. Шведската марка Volvo е е една от водещите в прилагането на иновативни функции и това се потвърждава от вграждането на платформата Google в мултимедията на автомобила. Благодарение на тази основа Volvo позволява ползване на услугите на Prime Video в Google Play за изтегляне за всички пазари, където са налични приложенията на Google. Така колите на марката са по-добре оборудвани за моментите, в които се извършва зареждане или изчакване.
Инсталирането на Prime Video и YouTube ще се извършва безжично с актуализация по въздуха.
Volvo е сред първите автомобилни производители, които предлагат Prime Video в своите модели. Скоро в тях ще се появи и YouTube. Инсталирането ще стане достъпно поетапно пазар по пазар чрез актуализация по въздуха.
„Добавянето на достъп до услуги като Prime Video и YouTube в нашите автомобили укрепва непрекъснато нарастващия списък от софтуер и приложения, за да направи живота на нашите шофьори по-добър“, казва Ерик Северинсън, глобален ръководител на програми за нови автомобили във Volvo. „Ние изпълняваме обещанието си да създаваме превозни средства, които растат с нашите клиенти с течение на времето.“
Volvo потвърждава реномето си на иновативна компания във всяко отношение.
Тъй като безопасността е абсолютен приоритет в политиката на Volvo, достъпът до видео стрийминг ще бъде наличен само когато автомобилът е напълно спрял. При потегляне стриймингът се прекратява автоматично, за да не се разсейва водачът и да не се създава риск от пътно-транспортни произшествия. Видеозабавленията на централния екран са предназначени за времето, когато автомобилът е в покой.