Екзорсистът идва с 1000 к. с.

Супертунинг на Camaro от Hennessey

За 2,1 сек от 0 до 100 км/ч


Майсторите на тунинга от Hennessey правят бързите коли още по-бързи вече 32 години. Когато те преработят даден автомобил, той се превръща в същински звяр. Сега компанията от Тексас пуска лимитирана серия Final Edition в края на производството на прочутата доработка EXORCIST Camaro ZL1.

В стандартен вариант Chevrolet Camaro ZL1 има 6,2-литров компресорен двигател LT4 V8 с мощност 650 к. с. и 880 Нм въртящ момент. Експертите на Hennessey монтират още по-голям компресор, система за индукция на въздух с висок дебит и подобряват горивната система, горивните инжектори и горивната помпа. Модификации са направени и по самия двигател V8, инсталиран е по-мощен радиатор за подобрено охлаждане и колектори с по-голям капацитет.

Почти всички шофьори ще гледат тази кола само отзад, при това за кратко.

След години на научноизследователска развойна дейност и усъвършенстване EXORCIST Final Edition е калибриран с фино регулирана надстройка на софтуера за управление на двигателя. Това подобрение, заедно с цялостната ревизия на мотора, води до постигане на мощност от 1000 конски сили и 1300 Нм въртящ момент. Това представлява увеличение на мощността с 54 процента и увеличение на въртящия момент с 49 процента. Производителността е поразителна, тъй като EXORCIST Final Edition може да се похвали със спринт за 2,1 секунди от 0 до 100 км/ч. Ускорението на четвърт миля отнема 9,57 секунди, а максималната скорост е 350 км/ч.

Оригиналният EXORCIST, представен през 2017 г. на платформата Alpha от шесто поколение на Camaro, е създаден от Hennessey, за да “убие” Dodge Demon. Той е предизвикателство към съперника с компресор Challenger - неговата мощност от 840 к. с. бледнее в сравнение с EXORCIST на Hennessey с 1000 к. с. Наскоро Dodge обяви своя тунингован с драгстрип Challenger SRT Demon 170 с мощност от 1025 к. с. и задвижване на биоетанол. Въпреки увеличената мощност на Challenger, EXORCIST Camaro ZL1 Final Edition на Hennessey с нищо не отстъпва и е настроен за състезателна писта и ежедневно шофиране.

TRUD_VERSION_AMP:1//
Публикувано от Труд news

Този уебсайт използва "бисквитки"