Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София (ВИДЕО) Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Мъж обгоря след инцидент в леярна Прокуратурата проверява и друг случай

Валери Жаблянов в блиц пред “Труд”: ГЕРБ удрят всеки, който не им харесва

Легионер стрелец обвинен за хулиганство Горския човек заплашил служители на МВР, че ги очакват много изненади

България на бартер

Напъна се Министерството на туризма и роди нов клип, с който да рекламира България. Ефектът беше поразителен. Социалните мрежи пламнаха от негативни коментари.

Видеото е нещо средно между платен репортаж, късометражен севернокорейски филм и заставка на новините на кабелна телевизия.

Името на България се използва за реклама на една чужда филмова компания, която снима в полите на Витоша. На няколко пъти се показва и емблемата на снимачното студио. В клипа говорят няколко известни актьори, които снимат в България. Хвалят хубавото вино, милите хора и приятелските връзки. Изводът е: „България е мястото“. Казва го Силвестър Сталоун. Продуцентът Лез Уелдън допълва, че това е мястото… да снимаш екшъни и романтични комедии.

Министърът на туризма Николина Ангелкова се похвали, че не дала и 1 лв., защото е работила на бартер с частната компания. Личи си. Бартерът е налице – брандът България рекламира частна фирма.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете