Проф. Тодор Кантарджиев: Ситуацията с коронавируса не е толкова страшна, но никой не слуша

Премиерът е разговарял с Кириакос Мицотакис за ситуацията с мигрантите

Българи дариха 178 000 евро за бебето Анди Чернодробната трансплантация ще е в Германия, някой от родителите ще е донор

Младен Маринов: Предприемаме всички мерки за засилена охрана на границата

Борисов към Шарл Мишел: Безопасността на външните граници има пряко отношение към общата сигурност на ЕС

Борисов и фон дер Лайен обсъдиха проблема с мигрантите в Турция

Първите тестове за коронавирус в отбора на „Лудогорец“ са отрицателни

Турция пусна бежанците (обзор) Премиерът Борисов прати армия и жандармерия по границата

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Ангела Меркел разкритикува нападението срещу турски войници в Сирия

Турция е поискала от Русия незабавно да спре огъня в Идлиб

ВМА: Всички проби, изследвани за коронавирус днес, са отрицателни

В Ямбол договориха участъците, за които няма да се искат винетки

130 млн. лв. за битката с коронавируса (обзор) Премиерът призова фирми да пренастроят машините си и да произвеждат маски

Мицотакис: Няма да толерираме незаконно влизане на мигранти в Гърция

България на бартер

Напъна се Министерството на туризма и роди нов клип, с който да рекламира България. Ефектът беше поразителен. Социалните мрежи пламнаха от негативни коментари.

Видеото е нещо средно между платен репортаж, късометражен севернокорейски филм и заставка на новините на кабелна телевизия.

Името на България се използва за реклама на една чужда филмова компания, която снима в полите на Витоша. На няколко пъти се показва и емблемата на снимачното студио. В клипа говорят няколко известни актьори, които снимат в България. Хвалят хубавото вино, милите хора и приятелските връзки. Изводът е: „България е мястото“. Казва го Силвестър Сталоун. Продуцентът Лез Уелдън допълва, че това е мястото… да снимаш екшъни и романтични комедии.

Министърът на туризма Николина Ангелкова се похвали, че не дала и 1 лв., защото е работила на бартер с частната компания. Личи си. Бартерът е налице – брандът България рекламира частна фирма.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.