На 23 юли 2018 да почерпят

Фентъзи мелодрама с лесбийки и върколаци Бразилски фестивален хит стана мейнстрийм сензация

Израел нанесе нови въздушни удари в Сирия

Публикувайте във фейсбук в сряда следобед

Златка се татуира за новия любим

Движението по магистрала „Тракия“ е затруднено заради пороен дъжд

Германската армия ще наема граждани от други страни в ЕС

Косово призова за разследване на твърдения, че Сърбия продава оръжия на терористи

Крадена вода ни продава „Михалково“ АД Въпреки доказаните нередности дружеството продължава своята дейност

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 23 юли 2018

Крадец обрал два апартамента в столичния квартал „Изток“

Убиха инвалид заради 1000 лева (обзор) Жертвата трябвало да плати с парите рампа за количката си

Лондон не иска да плаща сметката за Брекзит Една трета от британците предпочитат Борис Джонсън пред Тереза Мей

Земетресение от 5,9 по Рихер в Иран Близо 130 души са пострадали

Израел спасява „Бели каски“ Около 800 души са прехвърлени през Голаните в Йордания

Какво да не правите, като станете шеф

Издигнали сте се на мениджърска позиция!? Поздравления!

Най-трудното обаче сега започва: трябва да влезете в екип, да заслужите респекта на подчинените си, но и доверието им, да подобрите резултатите, без да се самозабравяте.

Как да направите всичко това? Всеки има индивидуален стил на управление, който зависи и от екипа, и от отговорностите.

Ясно е обаче, че няма как да го развиете и да преуспеете, ако допуснете някои от честите грешки на младите мениджъри.

1. Не дават обратна връзка

Критика или похвала? Няма значение. Ако не ги дадете като обратна връзка, няма как да спечелите служителите и да ги накарате да дадат добри резултати.

Според Джейсън Демърс, основател и главен изпълнителен директор на AudienceBloom, обратната връзка е горивото, което движи хората във фирмата в правилната посока. Тя ви помага за изграждане на полезни работни навици и едновременно с това за поддържане на мотивацията на отбора. Без нея проблемите ви ще се задълбочат, служителите ви ще се отклонят от пътя и работният дух неизбежно ще се срине. А това ще се отрази най-вече на вашите резултати.

2. Спират развитието на служителите

Ако не давате на хората ви да правят това, което искат и в което наистина са добри, най-вероятно ще ги загубите като лоялни служители. И… после няма да намерите начин да ги мотивирате.

Ако искате да сте успешни, трябва да се научите да оставяте подчинените си да подхождат към работата както намерят за добре. Не им давайте съвети и не ги разсейвате от отговорностите им.

Какво значи това? Това значи да не се месите в техния труд, да не ги занимавате с неща, които не са в сферата им на компетентност, и да не им висите на главата, когато вече имат план за действие.

3. Действат по план

Не правете стриктни планове как трябва да се случват нещата! Невъзможно е да предвидите как би се държал всеки служител във всяка ситуация.

Това, което можете да направите, е да подготвите себе си и бизнеса си за предизвикателствата, които ще изникнат при управлението на човешкия ресурс.

То е най-важно, за да можете да развиете фирмата. Без хора – няма резултати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.