Ван се вряза в минувачи в Торонто, деветима са загинали (ВИДЕО)

На 24 април 2018 да почерпят

Изложба на Гергана Минкова

Гениалните доктори „клъцни-срежи” Холивудските знаменитости дължат „естествения” си вид на виртуозни пластични хирурзи

Роналдо срещу германци – 22 мача, 26 гола (ИНФОГРАФИКА)

Върхът на Джеймс Бонд Интерактивни изживявания с автомобилите на Агент 007

Вижте как Кейт и Уилиам излизат от болницата с новородения принц

Александра Богданска-Петканова на почивка без мъжа си

Шофьор на претъпкан бус “вежливо” подхвърлил 30 лева подкуп на пътни полицаи

Спираме да ядем боклуците на Европа В София бе обсъдено бъдещето на здравните системи

Бившият лидер на босненските сърби Радован Караджич настоя за отмяна на присъдата му за геноцид

Трябва ли да ми изплащат „клас“ със задна дата, ако е дължим

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 24 април 2018

Д-р Мирослав Ненков: Таксата при общопрактикуващите лекари трябва да се увеличи

МО купува леки коли за един милион

Какво да не правите, като станете шеф

Издигнали сте се на мениджърска позиция!? Поздравления!

Най-трудното обаче сега започва: трябва да влезете в екип, да заслужите респекта на подчинените си, но и доверието им, да подобрите резултатите, без да се самозабравяте.

Как да направите всичко това? Всеки има индивидуален стил на управление, който зависи и от екипа, и от отговорностите.

Ясно е обаче, че няма как да го развиете и да преуспеете, ако допуснете някои от честите грешки на младите мениджъри.

1. Не дават обратна връзка

Критика или похвала? Няма значение. Ако не ги дадете като обратна връзка, няма как да спечелите служителите и да ги накарате да дадат добри резултати.

Според Джейсън Демърс, основател и главен изпълнителен директор на AudienceBloom, обратната връзка е горивото, което движи хората във фирмата в правилната посока. Тя ви помага за изграждане на полезни работни навици и едновременно с това за поддържане на мотивацията на отбора. Без нея проблемите ви ще се задълбочат, служителите ви ще се отклонят от пътя и работният дух неизбежно ще се срине. А това ще се отрази най-вече на вашите резултати.

2. Спират развитието на служителите

Ако не давате на хората ви да правят това, което искат и в което наистина са добри, най-вероятно ще ги загубите като лоялни служители. И… после няма да намерите начин да ги мотивирате.

Ако искате да сте успешни, трябва да се научите да оставяте подчинените си да подхождат към работата както намерят за добре. Не им давайте съвети и не ги разсейвате от отговорностите им.

Какво значи това? Това значи да не се месите в техния труд, да не ги занимавате с неща, които не са в сферата им на компетентност, и да не им висите на главата, когато вече имат план за действие.

3. Действат по план

Не правете стриктни планове как трябва да се случват нещата! Невъзможно е да предвидите как би се държал всеки служител във всяка ситуация.

Това, което можете да направите, е да подготвите себе си и бизнеса си за предизвикателствата, които ще изникнат при управлението на човешкия ресурс.

То е най-важно, за да можете да развиете фирмата. Без хора – няма резултати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.