БНБ съветва: Банките да затегнат кредитните условия Предупреждават, че при вдигане на лихвите ще се увеличат лошите заеми

Поръчваме по интернет стоки от столични пазари Планира се ремонт на Женския пазар и първият пазар изцяло за български стоки

Входът за Столичния зоопарк става 6 лв. Строят нови заграждения за чакали и хиеновидни кучета

Сблъсък между две коли уби мъж и жена в Ловешко

40 деца са блокирани на хижа „Алеко“ на Витоша заради непочистен път

286 екобомби цъкат в складове с отрови За унищожаването им трябват милиони левове

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 17 декември 2018

Луис Гарсия, европейски шампион от 2005 година, ексклузивно пред „Труд“: „Ливърпул“ подцени ЦСКА и за малко много да съжалява

Силният снеговалеж и непочистените пътища оставиха стотици хора в задръствания (СНИМКИ и ВИДЕО)

Сменят и софтуера към касовите апарати 4 лв. на месец за програма за управление на продажбите

Обвиниха Шакира в избягване на данъци Певицата не платила налог върху 14.5 милиона евро

Румен Радев: Йордания трябва да бъде подкрепяна от България и от ЕС, защото има реален принос в борбата с нелегалната миграция

Хиляди сърби на протест срещу Вучич Опозицията свика демонстрация заради “авторитарното управление” на президента

Протестиращи срещу миграцията влязоха в сблъсъци с полицията в Брюксел

Откриха телефон на самоубил се шеф на КАТ Не е открито предсмъртно писмо

Какво да не правите, като станете шеф

Издигнали сте се на мениджърска позиция!? Поздравления!

Най-трудното обаче сега започва: трябва да влезете в екип, да заслужите респекта на подчинените си, но и доверието им, да подобрите резултатите, без да се самозабравяте.

Как да направите всичко това? Всеки има индивидуален стил на управление, който зависи и от екипа, и от отговорностите.

Ясно е обаче, че няма как да го развиете и да преуспеете, ако допуснете някои от честите грешки на младите мениджъри.

1. Не дават обратна връзка

Критика или похвала? Няма значение. Ако не ги дадете като обратна връзка, няма как да спечелите служителите и да ги накарате да дадат добри резултати.

Според Джейсън Демърс, основател и главен изпълнителен директор на AudienceBloom, обратната връзка е горивото, което движи хората във фирмата в правилната посока. Тя ви помага за изграждане на полезни работни навици и едновременно с това за поддържане на мотивацията на отбора. Без нея проблемите ви ще се задълбочат, служителите ви ще се отклонят от пътя и работният дух неизбежно ще се срине. А това ще се отрази най-вече на вашите резултати.

2. Спират развитието на служителите

Ако не давате на хората ви да правят това, което искат и в което наистина са добри, най-вероятно ще ги загубите като лоялни служители. И… после няма да намерите начин да ги мотивирате.

Ако искате да сте успешни, трябва да се научите да оставяте подчинените си да подхождат към работата както намерят за добре. Не им давайте съвети и не ги разсейвате от отговорностите им.

Какво значи това? Това значи да не се месите в техния труд, да не ги занимавате с неща, които не са в сферата им на компетентност, и да не им висите на главата, когато вече имат план за действие.

3. Действат по план

Не правете стриктни планове как трябва да се случват нещата! Невъзможно е да предвидите как би се държал всеки служител във всяка ситуация.

Това, което можете да направите, е да подготвите себе си и бизнеса си за предизвикателствата, които ще изникнат при управлението на човешкия ресурс.

То е най-важно, за да можете да развиете фирмата. Без хора – няма резултати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.