Макс Верстапен се пробва във виртуална кола

47 нови смъртни случая на заразени с новия коронавирус в Китай и 3 смъртни случая в Южна Корея

Диляна Попова сваля дрехите в „Останалото е пепел“

Втори случаи на заразен с коронавирус в САЩ

С какво ЕС обмисля да замени думата “психиатър”?

Двама души загинаха при инцидент на пътя Бургас-Созопол

Досега няма потвърден случай на коронавирус у нас

Камерите на АПИ в населените места не следят за е-винетки и тол

Влак помете кола на жп прелез (СНИМКИ) При страшния удар е загинала водачката на автомобила

Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 29 февруари 2020

Дневният хороскоп на Алена за събота, 29.02.2020

На 29 февруари 2020 да почерпят

Проф. Тодор Кантарджиев: Ситуацията с коронавируса не е толкова страшна, но никой не слуша

Премиерът е разговарял с Кириакос Мицотакис за ситуацията с мигрантите

Българи дариха 178 000 евро за бебето Анди Чернодробната трансплантация ще е в Германия, някой от родителите ще е донор

Какво да не правите, като станете шеф

Издигнали сте се на мениджърска позиция!? Поздравления!

Най-трудното обаче сега започва: трябва да влезете в екип, да заслужите респекта на подчинените си, но и доверието им, да подобрите резултатите, без да се самозабравяте.

Как да направите всичко това? Всеки има индивидуален стил на управление, който зависи и от екипа, и от отговорностите.

Ясно е обаче, че няма как да го развиете и да преуспеете, ако допуснете някои от честите грешки на младите мениджъри.

1. Не дават обратна връзка

Критика или похвала? Няма значение. Ако не ги дадете като обратна връзка, няма как да спечелите служителите и да ги накарате да дадат добри резултати.

Според Джейсън Демърс, основател и главен изпълнителен директор на AudienceBloom, обратната връзка е горивото, което движи хората във фирмата в правилната посока. Тя ви помага за изграждане на полезни работни навици и едновременно с това за поддържане на мотивацията на отбора. Без нея проблемите ви ще се задълбочат, служителите ви ще се отклонят от пътя и работният дух неизбежно ще се срине. А това ще се отрази най-вече на вашите резултати.

2. Спират развитието на служителите

Ако не давате на хората ви да правят това, което искат и в което наистина са добри, най-вероятно ще ги загубите като лоялни служители. И… после няма да намерите начин да ги мотивирате.

Ако искате да сте успешни, трябва да се научите да оставяте подчинените си да подхождат към работата както намерят за добре. Не им давайте съвети и не ги разсейвате от отговорностите им.

Какво значи това? Това значи да не се месите в техния труд, да не ги занимавате с неща, които не са в сферата им на компетентност, и да не им висите на главата, когато вече имат план за действие.

3. Действат по план

Не правете стриктни планове как трябва да се случват нещата! Невъзможно е да предвидите как би се държал всеки служител във всяка ситуация.

Това, което можете да направите, е да подготвите себе си и бизнеса си за предизвикателствата, които ще изникнат при управлението на човешкия ресурс.

То е най-важно, за да можете да развиете фирмата. Без хора – няма резултати.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.