Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 24.02.2020

Великобритания е на кръстопът за регулациите Лондон трябва да претегли плюсовете и минусите на различията

Река Темза преля и наводни имение на Джордж Клуни заради бурята „Денис“

Джип се преобърна след сблъсък в паднала скала на пътя Асеновград – Смолян

„Зелените“ яхват протест срещу ЧСИ

Болница в София похарчила четвърт милион за фиктивен курс по английски за санитари

Джендър баланс на Берлинале 2020

Жълт код за силен вятър в цялата страна утре

Четирима с положителна проба за коронавирус в Англия след евакуацията от круизния кораб „Даймънд принсес“

Тръмп готов да подпише лично споразумението за мир с талибаните

Раздаваха диаманти на ревю на Поля Кинова “Палома фешън” отпразнува 15 години

Родни плагиати развиха пиесата на „Ел Периодико“

Има заподозрени за съблечено в автобус момче

Санират блокове и къщи по нови схеми

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 24 февруари 2020

Звездата на Opel

Георги Луканов,

Братислава-София

Матрични LED светлини, удобни масажни седалки, готиният дизайн и новите двигатели правят Astra по-привлекателна от всякога

Мнозина ще се съгласят с мен, че именно Opel Astra е звездата сред моделите на германската компания, въпреки че има тежката задача да се състезава в класа, където има прекалено много добри играчи. Или може би точно затова.

И в България моделът няма нужда от представяне. От 1998 г. астрата (първото поколение) бързо набираше популярност, използвайки инерцията и на друга легенда – Kadett. И общо взето към колата няма кой знае какви претенции – винаги е с крак с модните автомобилни тенденции, издръжлива е, не се троши (e, понякога гниеха праговете) и определено минаваше за една солидна и здрава кола.

На презентацията преди тестовете в Словакия „преподавателите“ от Рюселсхайм с гордост отбелязаха, че са продадени над 24 милиона автомобила Opel Kadett и Opel Astra, които, ако се подредят един зад друг, ще формират дължина от 100 000 км, което прави два пъти и половина земния Екватор.

По време на представянето на предишното четвърто поколение на Opel Astra преди 6 години си спомням, че тестовете преминаха в по-голямата си част в разясняване на множеството съвременни технологии по колата. Сега при петата генерация наблегнахме на карането – над 270 километра трасе, преминаващо почти през половин Словакия през китни селца и градчета.

Обсъждайки дизайна на новата Astra с останалите колеги, някои определиха задницата на колата като на Hyundai i30 или Kia Cee’d. На мен пък ми прилича на Alfa Romeo Giulietta. Всички обаче се обединихме около мнението, че новият Opel Astra изглежда повече от добре, модерен и определено ще пасне на много вкусове и предпочитания. Това е така и заради факта, че сега астрата е по-ниска и по-къса от предшественика (въпреки че разстоянието за пътуващите е по-обширно) и изглежда далеч по-спортно. Такава е и предницата – агресивна и с по-готини линии.
Смея да твърдя, че вътре материалите и качеството на изработката далеч надминават тези на някои немски премиум марки. Също така от Opel по скандинавски са изчистили таблото – махнати са всички излишни копченца и врътки, а линиите са плавни и дори успокояват окото. Поздравления.

За доброто настроение в салона е много важно също така и седалките да са удобни. Още от миналото поколение от Opel се съсредоточиха върху комфорта им. Сега ергономичните седалки AGR (инициатива за подобряване на ортопедичното здраве на гърба) са с изцяло нов дизайн и предлагат допълнителни удобства.

Още подробности от ексклузивния тест на новия Оpel Astra четете в „Авто Труд

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.