На 20 април 2018 да почерпят

Лекар, обвинен за смъртта на поп певеца Принс, ще плати 30 000 долара глоба

Изявление на президента Румен Радев след заседание на КСНС на тема „Актуални рискове и заплахи за националната сигурност на Република България. Състояние на Въоръжените сили. Необходими мерки“

Корнелия Нинова: Предложих в модернизацията на армията да се включат Българската отбранителна индустрия и бизнеса

Прессекретариатът на президента срещу Цветан Цветанов: Прокарвал ли е Радев становище срещу НАТО на КСНС

Министър Красимир Каракачанов: Очакваме над 130 млн. лева за отбрана до 2019 г.

Пентагонът: Сирийското правителство запазва ограничена възможност за химическо нападение в бъдеще

Пази ни армия без хора и техника Войникът получава по-ниска заплата от шофьор в градския транспорт

Иракчанка опита да влезе в Румъния с чужд британски паспорт, закупен в България

Пишат как се започва бизнес Въвеждат електронни обществени поръчки

Министър Ангелкова: Това лято очакваме значителен растеж на чуждестранните туристи

ЦСКА в кубчето на Рубик

Мутри изнудили баба да пренася кокаин Банда от 7 врачани вече е зад решетките, един от тях бил беглец от правосъдието

„Трансформации“-те на Благой Иванов

Вижте акцентите от броя на “Труд” в петък, 20 април 2018

Звездата на Opel

Георги Луканов,

Братислава-София

Матрични LED светлини, удобни масажни седалки, готиният дизайн и новите двигатели правят Astra по-привлекателна от всякога

Мнозина ще се съгласят с мен, че именно Opel Astra е звездата сред моделите на германската компания, въпреки че има тежката задача да се състезава в класа, където има прекалено много добри играчи. Или може би точно затова.

И в България моделът няма нужда от представяне. От 1998 г. астрата (първото поколение) бързо набираше популярност, използвайки инерцията и на друга легенда – Kadett. И общо взето към колата няма кой знае какви претенции – винаги е с крак с модните автомобилни тенденции, издръжлива е, не се троши (e, понякога гниеха праговете) и определено минаваше за една солидна и здрава кола.

На презентацията преди тестовете в Словакия „преподавателите“ от Рюселсхайм с гордост отбелязаха, че са продадени над 24 милиона автомобила Opel Kadett и Opel Astra, които, ако се подредят един зад друг, ще формират дължина от 100 000 км, което прави два пъти и половина земния Екватор.

По време на представянето на предишното четвърто поколение на Opel Astra преди 6 години си спомням, че тестовете преминаха в по-голямата си част в разясняване на множеството съвременни технологии по колата. Сега при петата генерация наблегнахме на карането – над 270 километра трасе, преминаващо почти през половин Словакия през китни селца и градчета.

Обсъждайки дизайна на новата Astra с останалите колеги, някои определиха задницата на колата като на Hyundai i30 или Kia Cee’d. На мен пък ми прилича на Alfa Romeo Giulietta. Всички обаче се обединихме около мнението, че новият Opel Astra изглежда повече от добре, модерен и определено ще пасне на много вкусове и предпочитания. Това е така и заради факта, че сега астрата е по-ниска и по-къса от предшественика (въпреки че разстоянието за пътуващите е по-обширно) и изглежда далеч по-спортно. Такава е и предницата – агресивна и с по-готини линии.
Смея да твърдя, че вътре материалите и качеството на изработката далеч надминават тези на някои немски премиум марки. Също така от Opel по скандинавски са изчистили таблото – махнати са всички излишни копченца и врътки, а линиите са плавни и дори успокояват окото. Поздравления.

За доброто настроение в салона е много важно също така и седалките да са удобни. Още от миналото поколение от Opel се съсредоточиха върху комфорта им. Сега ергономичните седалки AGR (инициатива за подобряване на ортопедичното здраве на гърба) са с изцяло нов дизайн и предлагат допълнителни удобства.

Още подробности от ексклузивния тест на новия Оpel Astra четете в “Авто Труд

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.