“Домейн Бойар” получи приза Superbrand - лидер в категорията “Вино” на церемония по награждаването на най-успешните български марки.
Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands през октомври 2014 г. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света. Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред потребителите.
“Домейн Бойар” става за 5-и път носител на
наградата Superbrands
за най-разпознаваема
и ползваща се с
високо доверие сред
потребителите винена
марка в България
Някои от досегашните лидери по категории и сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика: при супермаркетите веригата хранителни магазини “Кауфланд” измести “Билла”.
Първа инвестиционна банка също изпревари досегашния лидер сред финансовите институции УниКредит Булбанк, а “Виваком” отстрани “Мтел” от първото място в категорията “Телекомуникации”. Сред млечните продукти “Верея” и “Данон Активиа” си поделят лидерското място, а сред застрахователните компании първи с равен резултат са “Алианц България” и ДЗИ.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
Успехите на “Домейн Бойар” се доказват и на международната винена сцена, където марката за последните 5 години
донесе на България
124 топотличия от
най-големите световни
винени конкурси – “Винали Интернасионал” в Париж, “Конкурс Мундиал” - Брюксел, “Мундус Вини” в Германия, “Декантер” и “Интернешънъл Уайн Челъндж” в Лондон, както и от най-престижното и голямо състезание за розета в света – “Мондиал дю розе” - Кан. Сред наградите от световни конкурси със свой блясък са и отличията от най-голямото винено състезание у нас - “Винария”.
От тези световни конкурси “Домейн Бойар”
спечели 25 отличия,
от които 10 златни,
само за 2015 г.
Това прави над 30% от медалите, спечелени общо от български изби на споменатите световни състезания!
Виното на “Домейн Бойар” - “Квантум Шардоне” от 2014 г., бе удостоено и с Големия златен медал на “Конкурс Мондиал де Брюксел” за 2015 г., а с това и обявено за най-доброто българско вино на изложението.
Голям златен медал и приз за най-добро червено българско взе на “Мундус Вини” 2015 г. и “Кортен Сира 2012” от едноименната бутикова изба на компанията. Високите признания, които марката и продуктите “Домейн Бойар” получават всяка година у нас и по света, са доказателство за високото качество на продуктите и доверието, с което те се оценяват от потребителите и партньорите на компанията. За тях най-високи оценки вдигат и независимите световни експерти във виното, които по правило оценяват конкурсните вина със слепи дегустации.
Наред като най-припознаваната от потребителите винена марка “Домейн Бойар” е и най-голямата винарска компания у нас. Тя разполага и с най-високотехнологичната и модерна изба у нас, позволяваща производството на широка гама от видове и стилове вина с най-високо качество. Прибавим ли към това и факта, че енолозите на избата са сред най-изявените майстори в бранша, доказали във времето своя неповторим стил и авторски почерк, ще стане ясно защо вината на “Домейн Бойар” са не само познати, но предпочитани и обичани и от най-взискателните ценители на вина у нас и по света.
- Г-н Харамлийски, “Домейн Бойар” е лидер сред българските брандове при вината за пета година. Това означава ли, че е най-припознаваната марка вина у нас?
- Аз съм изключително щастлив, че потребителите ни за пореден път ни припознават като най-популярната българска марка вино. Това е голяма чест за нас. Защото, знаете, по-лесно е да се изкачиш на върха, отколкото да се задържиш на него. “Домейн Бойар” преживя своето прераждане и закономерно е водещ бранд в България. Така че със сигурност хората все повече и повече ще ни припознават като най-любимото им вино.
- Известно е, че вашите енолози не правят никакъв компромис с качеството.
- Това е правило, издигнато в закон на “Домейн Бойар”. Клиентите се печелят с коректност, а нашата компания предлага вината си, като съотношението качество/цена е винаги в полза на клиента.
- Какъв сегмент от износа на вино държи фирмата ви, в кои страни продавате и какво харесват там?
- Около 75% от нашето производство се изнася и основно на Запад. Най-големият ни пазар е във Великобритания, следват Белгия, Холандия, Швеция, Канада и САЩ. И може би изследване в тези страни ще покаже, че “Домейн Бойар” и там е марката, символ на българското винарство. През последните години имаме изключителен ръст на износа за всички пазари с изключение на Русия, което е обяснимо поради политическата и икономическа обстановка там.
- Не се ли притеснявате от конкуренцията на чуждия пазар?
- Нямам никакви притеснения, защото вината ни, които са на рафта, донесоха досега над 120 медала. Нима това не е критерий за качество! А тъкмо редовно участие на “Домейн Бойар” в международни конкурси ни позволява да видим къде се намираме и какво предлагаме. Затова категорично мога да кажа, че вината на “Домейн Бойар”, а и на много други български изби, по нищо не отстъпват на чуждите.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш