Министър Ананиев: Ако бъде приет анекса към националния рамков договор, се надяваме той да бъде подсписан в първите дни на новата година

Тръмп: Никога не съм искал от бившия си адвокат да нарушава закона

Германската прокуратура се включи в разследването за стрелбата в Страсбург

Стоичков е почетен гражданин на Стара Загора

Корнелия Нинова бе приета в болница с абцес

Баща, син и двама сервитьори държали наркотици в кофи от сирене

Жертвите на нападението в Страсбург са вече три

Ердоган обяви начало на строителството на наземната част от „Турски поток“

9 години затвор за украинеца, убил бременна жена и мъжа й на АМ „Тракия“

Катастрофа с бежанци в Гърция, трима са мъртви (СНИМКИ)

Министър Каракачанов: Ние сме длъжни да храним Българската армия, приказки за корупция не приемам

Обновиха войнишки паметник в Беброво

Хлябът и месото поскъпват

Джей Ло намекна за сватба с Алекс Родригес

Общинският съвет с декларация в подкрепа на младежка зимна олимпиада в София ДСБ и БСП направиха коалиция "против" документа, който ще бъде гласуван на 20 декември

“Домейн Бойар” – супербрандът на българското вино

За пети път избата получи международния приз за най-силна марка във винарството

“Домейн Бойар” получи приза Superbrand – лидер в категорията “Вино” на церемония по награждаването на най-успешните български марки.

Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands през октомври 2014 г. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света. Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред потребителите.

“Домейн Бойар” става за 5-и път носител на

наградата Superbrands

за най-разпознаваема

и ползваща се с

високо доверие сред

потребителите винена

марка в България

Някои от досегашните лидери по категории и сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика: при супермаркетите веригата хранителни магазини “Кауфланд” измести “Билла”. 

Първа инвестиционна банка също изпревари досегашния лидер сред финансовите институции УниКредит Булбанк, а “Виваком” отстрани “Мтел” от първото място в категорията “Телекомуникации”. Сред млечните продукти “Верея” и “Данон Активиа” си поделят лидерското място, а сред застрахователните компании първи с равен резултат са “Алианц България” и ДЗИ.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. 

Успехите на “Домейн Бойар” се доказват и на международната винена сцена, където марката за последните 5 години

донесе на България

124 топотличия от

най-големите световни

винени конкурси – “Винали Интернасионал” в Париж, “Конкурс Мундиал” – Брюксел, “Мундус Вини” в Германия, “Декантер” и “Интернешънъл Уайн Челъндж” в Лондон, както и от най-престижното и голямо състезание за розета в света – “Мондиал дю розе” – Кан. Сред наградите от световни конкурси със свой блясък са и отличията от най-голямото винено състезание у нас – “Винария”.

От тези световни конкурси “Домейн Бойар”

спечели 25 отличия,

от които 10 златни,

само за 2015 г.

Това прави над 30% от медалите, спечелени общо от български изби на споменатите световни състезания!

Виното на “Домейн Бойар” – “Квантум Шардоне” от 2014 г., бе удостоено и с Големия златен медал на “Конкурс Мондиал де Брюксел” за 2015 г., а с това и обявено за най-доброто българско вино на изложението. 

Голям златен медал и приз за най-добро червено българско взе на “Мундус Вини” 2015 г. и “Кортен Сира 2012” от едноименната бутикова изба на компанията. Високите признания, които марката и продуктите “Домейн Бойар” получават всяка година у нас и по света, са доказателство за високото качество на продуктите и доверието, с което те се оценяват от потребителите и партньорите на компанията. За тях най-високи оценки вдигат и независимите световни експерти във виното, които по правило оценяват конкурсните вина със слепи дегустации. 

Наред като най-припознаваната от потребителите винена марка “Домейн Бойар” е и най-голямата винарска компания у нас. Тя разполага и с най-високотехнологичната и модерна изба у нас, позволяваща производството на широка гама от видове и стилове вина с най-високо качество. Прибавим ли към това и факта, че енолозите на избата са сред най-изявените майстори в бранша, доказали във времето своя неповторим стил и авторски почерк, ще стане ясно защо вината на “Домейн Бойар” са не само познати, но предпочитани и обичани и от най-взискателните ценители на вина у нас и по света.

Евгени Харамлийски, изпълнителен директор: Компанията е най-обичаната винена марка

– Г-н Харамлийски, “Домейн Бойар” е лидер сред българските брандове при вината за пета година. Това означава ли, че е най-припознаваната марка вина у нас? 

– Аз съм изключително щастлив, че потребителите ни за пореден път ни припознават като най-популярната българска марка вино. Това е голяма чест за нас. Защото, знаете, по-лесно е да се изкачиш на върха, отколкото да се задържиш на него. “Домейн Бойар” преживя своето прераждане и закономерно е водещ бранд в България. Така че със сигурност хората все повече и повече ще ни припознават като най-любимото им вино.

– Известно е, че вашите енолози не правят никакъв компромис с качеството.

– Това е правило, издигнато в закон на “Домейн Бойар”. Клиентите се печелят с коректност, а нашата компания предлага вината си, като съотношението качество/цена е винаги в полза на клиента.

– Какъв сегмент от износа на вино държи фирмата ви, в кои страни продавате и какво харесват там?

– Около 75% от нашето производство се изнася и основно на Запад. Най-големият ни пазар е във Великобритания, следват Белгия, Холандия, Швеция, Канада и САЩ. И може би изследване в тези страни ще покаже, че “Домейн Бойар” и там е марката, символ на българското винарство. През последните години имаме изключителен ръст на износа за всички пазари с изключение на Русия, което е обяснимо поради политическата и икономическа обстановка там.

– Не се ли притеснявате от конкуренцията на чуждия пазар?

– Нямам никакви притеснения, защото вината ни, които са на рафта, донесоха досега над 120 медала. Нима това не е критерий за качество! А тъкмо редовно участие на “Домейн Бойар” в международни конкурси ни позволява да видим къде се намираме и какво предлагаме. Затова категорично мога да кажа, че вината на “Домейн Бойар”, а и на много други български изби, по нищо не отстъпват на чуждите.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.