Петима откраднаха прът с 16 суджука и ги изядоха

В Норвегия откриха официално втория най-дълъг мост в страната (ВИДЕО) Той се намира в Северния полярен кръг

Тръгва делото на Мартин Петров срещу „Булбанк” за 3,8 млн. лв.

Сатиричното копие на баснята

Кремъл отрича намеса във Франция Води се разследване

Макрон опитва да тушира протеста (обзор) Няма да има увеличение на минималната работна заплата

Пловдив с бюджет от над 365 милиона лева за 2019-та

Младежът, изнасилил и убил старица в Бяла черква, посегнал и на друга баба (СНИМКИ)

Нина Добрев на екзотична ваканция в Индонезия

Белият дом търси заместник на ген. Кели Ник Айерс напуска администрацията

Община Кубрат заплашена от бедствено положение заради спиране на водата Общинското ВиК дължи 3 млн. лв. за ток и Енерго-Про спира електрозахранването

Две коли и микробус катастрофираха край Благоевград

Бивша шефка на Агенцията по лекарствата свидетелства по делото „Москов”: Турските ваксини са забранени Догодина разпитват премиера Бойко Борисов, бившата вицепремиерка Меглена Кунева и още над 20 души

Турция въведе мита за редица вносни стоки

Обвиненият за убийството на Десислава Стоянова бивш рейнджър остава в ареста Светослав Каменов избягал в Гърция, но се върнал

Червената светкавица удари Veyron

Няма нищо странно във факта, че 1,0-литровият трицилиндров турбомотор EcoBoost на Ford стана абонат за наградата двигател на годината и я спечели три пъти поред. Патриархът на масовото автомобилостроене Хенри Форд би се гордял с техническия шедьовър на днешните конструктори, който може да претендира успешно и в следващите три години за най-добър мотор. Тези три цилиндъра с директно впръскване и принудително пълнене са като вълшебна кутия с неизчерпаем запас от фокуси. В специалното издание Fiesta Red Edition ресурсът на агрегата е повишен до 140 кипящи от енергия кончета. С толкова мощност на литър обем симпатичният градски автомобил превъзхожда култови спортни коли като Bugatti Veyron (8,0 л, 1001 к.с.) и Lanborghini Aventador (6,5 л, 700 к.с.) и на светофара смело пъчи мускули пред далеч по-големи, по-скъпи и по-расови автомобили.

Никой не бива да подценява тази Fiesta и да се закача с нея, за да не види бързо задните й части. Тривратият модел Red Edition се забелязва отдалеч с яркочервения си лак, черния покрив, черните огледала, черните 17-инчови джанти и червения спойлер на покрива. Ford предлага специалното издание на Fiesta в два варианта на класическата стендалова комбинация червено и черно – Red Edition и Black Edition, като в първия преобладава червеното, а във втория – черното. Характерни белези на автомобилите са още контрастният кант около долната и горната решетка, специалните прагове, престилка, брони. Интериорът е разглезващо приятен с черния пиано лак по спиците на волана и около уредите на централната конзола и алуминиевите педали. Черният кожен волан е съшит с червени шевове, както и кожухът на скоростния лост. Спортните седалки са трицветни в червено, черно и сребристо, отново с червени шевове, каквито личат и по стелките. Водачът разполага с удобно място и работи с най-нови технологии като системите с гласово управление SYNC, автоматичната спирачка за града Active City Stop и интелигентния ключ MyKey, който позволява на родителите да въведат някои ограничения за младите шофьори с цел по-безопасното им движение. Така оборудвана и издокарана, кокетната Fiesta изглежда като съблазнителна кукла, но с много буен нрав и твърде дрезгав глас, който преминава в заплашителен рев при настъпване на педала на газта. 140-те коня в трите цилиндъра само чакат сигнал, за да почнат да галопират и да превърнат леката и пъргава кола в господарка на градския трафик. 1,0-литровият двигател работи тихо при ниски обороти, на светофарите старт-стоп системата гази мотора, а при подаване на газ шоуто започва. Инженерите на Ford са изцедили 140 кончета при стандартна мощност 100 и 125 к.с. чрез специални настройки и развъртане до 248 000 оборота в минута на турбото, променливи фази на газоразпределението, междинен охладител, управление на газта и директно впръскване на горивото под бруталното налягане от 2,6 бара. Ускорението до 100 км/ч отнема 9 секунди, максималната скорост достига 201 км/ч, а средният разход възлиза на 4,5 л при 104 г/км емисии СО2. Спортното окачване е пригодено да понесе натоварванията от бързо движение в завои и резки промени на посоката при висока скорост. Електрическото серво на волана също е с нови настройки и осигурява по-директна обратна връзка с пътя. Конструкторите са коригирали спрямо мощността на двигателя и предавателните числа на 5-степенната механична трансмисия. А най-хубавото за почитателите на спортните малки коли е решението на Ford да предлага 1,0-литровия мотор със 140 коня и в стандартната Fiesta с ниво на оборудване Sport и Titanium.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.