Регистрирани са на 40 турски нарушения над въздушното пространство на Гърция в района на Егейско море

Вижте документалния филм “Ние обичаме мира”, който пусна пропагандата на КНДР след срещата с Южна Корея

Бабата на Байрям, която стана донор, за да му спаси живота, няма право на инвалидна пенсия

Теменужка Петкова ще отговаря на депутатски въпроси за газовата връзка Гърция-България и сигурността на електроенергийната ни система

Експлозии в петролна рафинерия в Уисконсин, ранени са няколко души

Меркел e във Вашингтон в последен опит да убеди Тръмп да не налага търговски санкции на ЕС

Външните министри на членките на НАТО се срещат в Брюксел

Родилка почина след продължителна кома

Белият дом публикува снимки от тайната среща на Майк Помпео и Ким Чен-ун

Борисов ще е гост на лидерска среща по процеса „Бърдо-Бриони“ в Скопие

Ким Чен-ун: Започва нов етап от историята Мун Дже-ин: Надявам се на открит диалог и постигането на твърд ангажимент

Стойчо Стоев предупреди “Левски”: Финалът със „Славия“ е коварен

9 тийнейджъри загинаха след порой в Израел

Американски сенатори са внесли проектозакон за блокиране на доставката на изтребители Ф-35 за Турция

Вижте как се срещнаха лидерите на Северна и Южна Корея (ВИДЕО)

Червената светкавица удари Veyron

Няма нищо странно във факта, че 1,0-литровият трицилиндров турбомотор EcoBoost на Ford стана абонат за наградата двигател на годината и я спечели три пъти поред. Патриархът на масовото автомобилостроене Хенри Форд би се гордял с техническия шедьовър на днешните конструктори, който може да претендира успешно и в следващите три години за най-добър мотор. Тези три цилиндъра с директно впръскване и принудително пълнене са като вълшебна кутия с неизчерпаем запас от фокуси. В специалното издание Fiesta Red Edition ресурсът на агрегата е повишен до 140 кипящи от енергия кончета. С толкова мощност на литър обем симпатичният градски автомобил превъзхожда култови спортни коли като Bugatti Veyron (8,0 л, 1001 к.с.) и Lanborghini Aventador (6,5 л, 700 к.с.) и на светофара смело пъчи мускули пред далеч по-големи, по-скъпи и по-расови автомобили.

Никой не бива да подценява тази Fiesta и да се закача с нея, за да не види бързо задните й части. Тривратият модел Red Edition се забелязва отдалеч с яркочервения си лак, черния покрив, черните огледала, черните 17-инчови джанти и червения спойлер на покрива. Ford предлага специалното издание на Fiesta в два варианта на класическата стендалова комбинация червено и черно – Red Edition и Black Edition, като в първия преобладава червеното, а във втория – черното. Характерни белези на автомобилите са още контрастният кант около долната и горната решетка, специалните прагове, престилка, брони. Интериорът е разглезващо приятен с черния пиано лак по спиците на волана и около уредите на централната конзола и алуминиевите педали. Черният кожен волан е съшит с червени шевове, както и кожухът на скоростния лост. Спортните седалки са трицветни в червено, черно и сребристо, отново с червени шевове, каквито личат и по стелките. Водачът разполага с удобно място и работи с най-нови технологии като системите с гласово управление SYNC, автоматичната спирачка за града Active City Stop и интелигентния ключ MyKey, който позволява на родителите да въведат някои ограничения за младите шофьори с цел по-безопасното им движение. Така оборудвана и издокарана, кокетната Fiesta изглежда като съблазнителна кукла, но с много буен нрав и твърде дрезгав глас, който преминава в заплашителен рев при настъпване на педала на газта. 140-те коня в трите цилиндъра само чакат сигнал, за да почнат да галопират и да превърнат леката и пъргава кола в господарка на градския трафик. 1,0-литровият двигател работи тихо при ниски обороти, на светофарите старт-стоп системата гази мотора, а при подаване на газ шоуто започва. Инженерите на Ford са изцедили 140 кончета при стандартна мощност 100 и 125 к.с. чрез специални настройки и развъртане до 248 000 оборота в минута на турбото, променливи фази на газоразпределението, междинен охладител, управление на газта и директно впръскване на горивото под бруталното налягане от 2,6 бара. Ускорението до 100 км/ч отнема 9 секунди, максималната скорост достига 201 км/ч, а средният разход възлиза на 4,5 л при 104 г/км емисии СО2. Спортното окачване е пригодено да понесе натоварванията от бързо движение в завои и резки промени на посоката при висока скорост. Електрическото серво на волана също е с нови настройки и осигурява по-директна обратна връзка с пътя. Конструкторите са коригирали спрямо мощността на двигателя и предавателните числа на 5-степенната механична трансмисия. А най-хубавото за почитателите на спортните малки коли е решението на Ford да предлага 1,0-литровия мотор със 140 коня и в стандартната Fiesta с ниво на оборудване Sport и Titanium.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.