Корнелия Нинова: Искаме оставката на Румен Порожанов, да не си измиват ръцете с директора на БАБХ

Габриела Колева: Моята муза е Одри Хепбърн Дизайнерката е кръстила модната си къща на френски граф

Заловиха двама мъже с карабини край Вършец Полицията проверява версии за бракониерство и незаконен отстрел на коне

Карлес Пучдемон основа ново сепаратистко движение

Кой и как определя коя категория труд работим

Проучват строителните занаяти и архитектурата на села в Габровско

51-годишен мъж загина при катастрофа край Видин

Митрополитът на Аляска пристига в Монтана Епископ Дейвид и митрополит Даниил ще осветят икона на свети Герман

15 дни затвор за членовете на „Пуси Райът“, нахлули на финала на световното

Всичко или нищо за „Левски“

Повдигнаха обвинение на мъж, измамил търновец и присвоил колата му

Пожар изпепели етаж от къща в Еленско

6 от 1 милион китайски писатели дойдоха у нас Догодина се навършват 70 години дипломатически отношения между София и Пекин

Семейство се натрови с гъби в Благоевград

Обвиниха трима криминално проявени, принуждавали 23-годишен за стане наркодилър Изнудвачите са автори и на друго престъпление

Нашите кампании и събития през 2016 година

Ако темите и каузите са важни за вашия бизнес – бъдете ни партньори

НОВО: УЧИ, ЗА ДА РАБОТИШ

Кампания на „24 часа” и „Труд” – за бизнеса, който търси най-добрите кадри.
За кадрите, които искат развитие и сигурност. Изработване на национална карта на
професиите, от които икономиката ще има нужда до 2030 г.

НОВО: НОВАТА BG ИКОНОМИКА

Кампания на „24 часа” и „Труд”, която търси източниците на растеж за икономиката
и перспективите пред отделните сектори в нея. 10 специализирани дебата за индустриите с най-голям потенциал за растеж в икономиката.

НОВО: РЕГИОНИ В РАСТЕЖ

Кампания, която надгражда „Деветте пътя към еврофондовете“. С местна власт и бизнес ще анализираме източниците на растеж в шестте региона (Северозападен, Централен северен, Североизточен, Югоизточен, Централен южен, Югозападен).

НОВО КНИГИТЕ НА ВСЯКО ДЕТЕ

Целта е да подредим заедно с родители, медии, интелектуалци, просветно министер-
ство нов списък на книгите, които е добре децата да прочетат. Гласуване ще определи
препоръчителния списък и ще го обявим преди лятната ваканция.

НОВО: ГОРД БЪЛГАРСКИ РАБОТОДАТЕЛ

Класация на вестниците „24 часа” и „Труд” по методология с 10 критерия – работни места, брой новооткрити работни места, средно възнаграждение във фирмата, социални
придобивки за служителите, инвестиции в знания на служителите и др.

АГРОБИЗНЕСМЕН НА БЪЛГАРИЯ

Най-авторитетният вестник за агробизнес – „Български фермер”, награждава отличника в бранша през годината. „Агробизнесмен на България” е съпътстван с дебати с участието

на Министерство на земеделието и храните по най-важните проблеми в отрасъла.

РЕЙТИНГ НА УНИВЕРСИТЕТИТЕ

„Отворено общество” класира висшите училища у нас по система от критерии, отчитаща реализацията на дипломиралите се. Проектът е съпътстван с дебати между бизнес, университети и държава. „24 часа”, който е партньор по проекта, разпространява справочници за всички специалности.

ДЕВЕТТЕ ПЪТЯ КЪМ ЕВРОФОНДОВЕТЕ

Кампания на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. В дебати, посветени на новите 9
европрограми, участват правителство, бизнес, банков сектор, консултанти. Целта е да скъсим и улесним пътя на парите до българската икономика.

ЛЕКАРИТЕ, НА КОИТО ВЯРВАМЕ

Това не е класация, а списък на добрите лекари, подреден от читателите на „24 часа”. Данните на медиците се обобщават в специално годишно издание – справочник. Тази кампания включва официална церемония и дебат с участието на здравния министър.

АЗ ОБИЧАМ ДА ЧЕТА

Съвместна кампания на вестниците „24 часа” и „Труд”, която цели да насърчи четенето. Кампанията стартира на 17 септември 2015 г. по случай празника на София, като из града бяха пуснати първите „подвижни книжарници”. Те дават възможност на гражданите и гостите на София да закупят книга, вестник или списание от специално създадените вело рикши. Освен книжарници на колела в големите градове кампанията включва и много други инициативи, насърчаващи четенето.

ГОЛЕМИТЕ МАЛКИ

Конкурс за успешен малък бизнес – проект на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. През 2015 г. победителите – 15 малки фирми от 170 участници, получиха безплатен рекламен пакет на стойност 10 000 лв. През 2016 г. предстои второто издание на кампанията.

КЪЩА НА ГОДИНАТА, 20-то ЮБИЛЕЙНО ИЗДАНИЕ

Конкурс на списание „Идеален дом” за постижения в архитектурата и интериорния дизайн. Участват всички известни архитекти. Партньори – строителни и търговски фирми. Церемония и специално издание за дома на българина.

ДОСТОЙНИТЕ БЪЛГАРИ

„24 часа” отличава българите, направили добро през годината. През 2016 г. се провежда 14-ото издание на конкурса. На публична церемония, излъчвана на живо
по телевизията, ще бъдат отличени добротворците.

ЗДРАВИ В УЧИЛИЩЕ

Кампания на „Труд” и „24 часа” за здравословен начин на живот на българските ученици за втора година. Освен дебат за хранителните навици и нуждата от нови регулации, включва и съвети към родителите.

ПРАВАТА НА ПАЦИЕНТА

Поредица от кръгли маси на вестник „Труд” за проблемите на различни групи пациенти с всички заинтересовани страни – законодателна, изпълнителна и местна власт, представители на отделните лекарски гилдии, пациентски организации и др.

За контакт: Иван Михалев, търговски директор на „Вестникарска група България“, тел: 02/ 942 24 90

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.