Нашите кампании и събития през 2016 година

Ако темите и каузите са важни за вашия бизнес - бъдете ни партньори

НОВО: УЧИ, ЗА ДА РАБОТИШ

Кампания на „24 часа” и „Труд” – за бизнеса, който търси най-добрите кадри.
За кадрите, които искат развитие и сигурност. Изработване на национална карта на
професиите, от които икономиката ще има нужда до 2030 г.

НОВО: НОВАТА BG ИКОНОМИКА

Кампания на „24 часа” и „Труд”, която търси източниците на растеж за икономиката
и перспективите пред отделните сектори в нея. 10 специализирани дебата за индустриите с най-голям потенциал за растеж в икономиката.

НОВО: РЕГИОНИ В РАСТЕЖ

Кампания, която надгражда „Деветте пътя към еврофондовете“. С местна власт и бизнес ще анализираме източниците на растеж в шестте региона (Северозападен, Централен северен, Североизточен, Югоизточен, Централен южен, Югозападен).

НОВО КНИГИТЕ НА ВСЯКО ДЕТЕ

Целта е да подредим заедно с родители, медии, интелектуалци, просветно министер-
ство нов списък на книгите, които е добре децата да прочетат. Гласуване ще определи
препоръчителния списък и ще го обявим преди лятната ваканция.

НОВО: ГОРД БЪЛГАРСКИ РАБОТОДАТЕЛ

Класация на вестниците „24 часа” и „Труд” по методология с 10 критерия - работни места, брой новооткрити работни места, средно възнаграждение във фирмата, социални
придобивки за служителите, инвестиции в знания на служителите и др.

АГРОБИЗНЕСМЕН НА БЪЛГАРИЯ

Най-авторитетният вестник за агробизнес - „Български фермер”, награждава отличника в бранша през годината. „Агробизнесмен на България” е съпътстван с дебати с участието

на Министерство на земеделието и храните по най-важните проблеми в отрасъла.

РЕЙТИНГ НА УНИВЕРСИТЕТИТЕ

„Отворено общество” класира висшите училища у нас по система от критерии, отчитаща реализацията на дипломиралите се. Проектът е съпътстван с дебати между бизнес, университети и държава. „24 часа”, който е партньор по проекта, разпространява справочници за всички специалности.

Кампания на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. В дебати, посветени на новите 9
европрограми, участват правителство, бизнес, банков сектор, консултанти. Целта е да скъсим и улесним пътя на парите до българската икономика.

ЛЕКАРИТЕ, НА КОИТО ВЯРВАМЕ

Това не е класация, а списък на добрите лекари, подреден от читателите на „24 часа”. Данните на медиците се обобщават в специално годишно издание - справочник. Тази кампания включва официална церемония и дебат с участието на здравния министър.

Съвместна кампания на вестниците „24 часа” и „Труд”, която цели да насърчи четенето. Кампанията стартира на 17 септември 2015 г. по случай празника на София, като из града бяха пуснати първите „подвижни книжарници”. Те дават възможност на гражданите и гостите на София да закупят книга, вестник или списание от специално създадените вело рикши. Освен книжарници на колела в големите градове кампанията включва и много други инициативи, насърчаващи четенето.

Конкурс за успешен малък бизнес – проект на „24 часа” и „Труд” в партньорство с КРИБ. През 2015 г. победителите - 15 малки фирми от 170 участници, получиха безплатен рекламен пакет на стойност 10 000 лв. През 2016 г. предстои второто издание на кампанията.

КЪЩА НА ГОДИНАТА, 20-то ЮБИЛЕЙНО ИЗДАНИЕ

Конкурс на списание „Идеален дом” за постижения в архитектурата и интериорния дизайн. Участват всички известни архитекти. Партньори – строителни и търговски фирми. Церемония и специално издание за дома на българина.

ДОСТОЙНИТЕ БЪЛГАРИ

„24 часа” отличава българите, направили добро през годината. През 2016 г. се провежда 14-ото издание на конкурса. На публична церемония, излъчвана на живо
по телевизията, ще бъдат отличени добротворците.

Кампания на „Труд” и „24 часа” за здравословен начин на живот на българските ученици за втора година. Освен дебат за хранителните навици и нуждата от нови регулации, включва и съвети към родителите.

Поредица от кръгли маси на вестник „Труд” за проблемите на различни групи пациенти с всички заинтересовани страни - законодателна, изпълнителна и местна власт, представители на отделните лекарски гилдии, пациентски организации и др.

За контакт: Иван Михалев, търговски директор на „Вестникарска група България“, тел: 02/ 942 24 90

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини