Меган и Хари приключиха със задълженията си към кралското семейство

Компаниите не променят плановете си

КПП-та и пеши патрули в Бургаското гето

Горивата поевтиняха с 30 стотинки през март Цената на петрола не е била толкова ниска от 18 години

Военен кораб с 1000 болнични легла пристигна в Ню Йорк, за да помага в борбата с коронавируса

Винетките без компенсации от АПИ

Тръмп: Над 2 млн. американци можеха да загинат от COVID-19, ако не бяхме въвели мерки

102-годишна италианка се излекува от коронавируса

Махалите изригват с COVID-19 до седмици Без контрол плячкосват контейнерите по градовете

Как при напускане на работа да получа най-много заплати

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 31 март 2020

Двама студенти по медицина са доброволци в областната болница

Красимир Вълчев: Децата учат повече откакто се обучават в електронна среда

Онлайн търговците търсят нови складове

5000 лв. ще е глобата за излизане без маска

Кабрио за всички сезони

Георги Луканов

Evoque трудно се обръща, има специално предно стъкло

Land Rover представи Range Rover Evoque като кабриолет. Кросоувърът ще направи публичен дебют на салона в Лос Анджелис, като продажбите на автомобила трябва да започнат следващато лято именно в Америка на цена от 50 000 долара. Иначе откритият модел ще бъде на разположение за закупуване в 170 страни.
„Range Rover Evoque Convertible е превозно средство за всички сезони.

Отличителният дизайн и техника от световна класа добавя ново измерение към семейството на Range Rover“, горд е Гери Макгавърн, директор на дизайнерите в британската компания.

Световният пазар на SUV се очаква да нарасне с 20 на сто през следващите пет години и Evoque Convertible ще играе ключова роля в поддържането на успеха на 45-годишната история на Range Rover, който с този кабриолет дава началото на изцяло нов сектор на джипове, смятат англичаните.

Концептът на кросоувъра Range Rover с открит покрив бе показан за първи път преди три години. Новият автомобил е базиран на стандартния вариант Evoque. Металният покрив на модела е отстъпил място на платнен гюрук, който се управлява от електрически механизъм. В зависимост от посоката на движение на тавана той се прибира или вади за съответно 18 и 21 секунди, като това може да се случва до скорост от 50 км/ч. Сгъването и разтварянето на мекия гюрук се извършва чрез бутон на централната конзола.

За комфортното пътуване без покрив кабриолетът е оборудван със специално предно стъкло.

Още уникални снимки можете да видите само в новия брой на списание „Авто Труд“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.