Ще клечим в ъгъла като няма институции

Да се оплачеш в авиокомпания е все едно да го направиш пред арменския поп.

Пътниците не могат да ги открият, Комисията за защита на потребителите не ги намира или пък те я игнорират. Така единственият шанс за прецакания пътник е превозвачът сам да реши да го компенсира за закъснял полет или изгубен багаж.

Редно е вместо да се разчита на коректно отношение от авиокомпаниите да бъде създаден работещ механизъм, за да могат институциите да защитават правата на потребителите.

Което пък зависи от самите институции. Докато това не, стане багажът ще пристига пребъркан, а хората ще клечат изтощени по ъглите на летището в очакване на закъснял полет.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Коментари