Камарата на представителите в САЩ осъди изтеглянето на американските войски от Сирия

Балъков потушил скандал на полувремето

Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 17.10.2019

На 17 октомври 2019 да почерпят

Възрастен мъж се самоуби с преработен пистолет в Бургас

Фермери блокираха магистралите в Нидерландия

Сирийски правителствени войски са влезли в северния град Кобане край турската граница

Британска телевизия пуска канал без новини за Брекзит

Турция готова на санкции от САЩ Кремъл иска да е посредник между Дамаск и кюрдите

Тръмп: Конфликтът в Сирия е между Анкара и Дамаск и те трябва да си го решат

Голям пожар изпепели склад за кабели в Плевен

Голи тела обитават „Къщата на София”

Лозан Панов потъпква законите, професионалния дълг и чест

Съветът за сигурност на ООН: Има риск от „разпръскването“ на пленени дейци на „Ислямска държава“ в Сирия

„Черна роза“ вече и на българския екран

В електрическата мрежа

BMW включи Х5 в електрическата мрежа Хибридният SUV изминава 30 км само на ток Екологичният модел позволява да се пътува до офиса без капка бензин Масовата електрификация при водещия производител на луксозни автомобили BMW продължава с включването в контакта на Х5.

Един от най-продаваните и най-желаните премиум модели в SUV сегмента вече се продава и като Plug-In хибрид. Новото означение xDrive 40е отличава електрическия X5 от конвенционалния Х5 и издава, че силовият тракт се състои от 4-цилиндров бензинов двигател с 245 конски сили и електромотор със 113 конски сили. Общият системен ресурс на пакета достига 413 коня и на практика собственикът не се лишава от нищо освен от малко място в багажника и от това, че максималната скорост е „само“ 210 км/ч.

Ползите от хибридното задвижване обаче не са никак малко. Когато батерията с капацитет 9 киловатчаса е заредена, автомобилът изминава до 30 км само на ток при скорост до 120 км/ч. При такъв дневен пробег теоретично е възможно човек да се придвижва от дома до офиса и обратно, без да гори нито капчица бензин, а допълнителните му разходи за електроенергия ще бъдат не повече, отколкото за горивото на суперикономичен дизелов модел. В двойното дъно на багажника се намира кабелът за зареждане на батерията от стандартната електрическа мрежа, което продължава около 4 часа. В гаража или на паркомястото си собственикът ще монтира специалната станция за бърз заряд, която пълни батерията за 2,45 часа.

Преминаването към изцяло електрически режим на движение се активира с бутон до скоростния лост. В стандартен модул Х5 потегля тихо на ток и продължава така, докато има енергия в батерията, а при нужда от повече тяга неусетно се включва и бензиновият мотор. Хибридният пакет с лекота изстрелва напред тежкия 2,3 тона автомобил, който е оборудван с всички комфортни удобства и системи за сигурност на BMW.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.