Каракачанов оглави Националния комитет за честване на 1300 години от победата на кан Тервел при Константинопол

Футболен Биг Брадър заради хулиганите

Държавата отделя 25 млн. лева за извънкласни дейности в училищата

Кметовете в Шуменско с денонощни дежурства срещу пожари Заповед с мерки срещу огнени стихии

Росен Плевнелиев: Радев се държи като генерал, който още не е разбрал, че е държавен глава

Стартира електронният прием за забавачките във Варна

Град Елена с паметна плоча в алеята ва Възраждането във Варна

Григор стигна до битка с Надал

Диспечерите на летището в Барселона планират стачки през лятото

Президентът иска национален център за действия при бедствия и кризи

Фандъкова обеща мирно протичане на София Прайд

Свазиленд с ново име – еСватини

ЦСКА поиска главата на дисципа

Лавров: Путин и Тръмп няма да допуснат война Москва плаши с доставка на С-300 за Сирия

Българка се опита да внесе контрабандно картини на неизвестни испански автори

В електрическата мрежа

BMW включи Х5 в електрическата мрежа Хибридният SUV изминава 30 км само на ток Екологичният модел позволява да се пътува до офиса без капка бензин Масовата електрификация при водещия производител на луксозни автомобили BMW продължава с включването в контакта на Х5.

Един от най-продаваните и най-желаните премиум модели в SUV сегмента вече се продава и като Plug-In хибрид. Новото означение xDrive 40е отличава електрическия X5 от конвенционалния Х5 и издава, че силовият тракт се състои от 4-цилиндров бензинов двигател с 245 конски сили и електромотор със 113 конски сили. Общият системен ресурс на пакета достига 413 коня и на практика собственикът не се лишава от нищо освен от малко място в багажника и от това, че максималната скорост е „само“ 210 км/ч.

Ползите от хибридното задвижване обаче не са никак малко. Когато батерията с капацитет 9 киловатчаса е заредена, автомобилът изминава до 30 км само на ток при скорост до 120 км/ч. При такъв дневен пробег теоретично е възможно човек да се придвижва от дома до офиса и обратно, без да гори нито капчица бензин, а допълнителните му разходи за електроенергия ще бъдат не повече, отколкото за горивото на суперикономичен дизелов модел. В двойното дъно на багажника се намира кабелът за зареждане на батерията от стандартната електрическа мрежа, което продължава около 4 часа. В гаража или на паркомястото си собственикът ще монтира специалната станция за бърз заряд, която пълни батерията за 2,45 часа.

Преминаването към изцяло електрически режим на движение се активира с бутон до скоростния лост. В стандартен модул Х5 потегля тихо на ток и продължава така, докато има енергия в батерията, а при нужда от повече тяга неусетно се включва и бензиновият мотор. Хибридният пакет с лекота изстрелва напред тежкия 2,3 тона автомобил, който е оборудван с всички комфортни удобства и системи за сигурност на BMW.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.