Арестувани са двама за взрива на банкомат в Сапарева баня

Кметът на Солун: Разочарован съм, защото след 25 г. спорове за името на Македония сме в същата позиция

Шиндзо Абе: Япония ще накара КНДР да промени своя курс и да се откаже от ракетно-ядрените си програми

От днес грипна епидемия и в Благоевград

Спасителна акция за блокирани в старопланинска хижа близо до връх Шипка

15 пострадали след удар на влак в стена в Австралия

САЩ планират да изпратят допълнително хиляда души в Афганистан

Френският външен министър: Русия не може да реши сама сирийската криза

Близо 65 хиляди души останаха без ток в Канада заради силния вятър

165 машини чистиха снега в София през нощта

Импровизирано взривно устройство избухна в мол в Калифорния, няма пострадали

Лавров: Русофобията на Запада сега е по-лоша, отколкото по време на Студената война

Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Малкият Обама мечтаел за спортна кола

Барак Обама е бил двегодишен малчуган, когато през 1963-та Chevrolet пуска втората генерация Corvette, наречена Sting Ray (от англ. – скат) заради аеродинамичната си форма. Половин век по-късно издигналият се до президентския пост американец разкри колко си пада по този супермодел. „Един приятел на дядо ми имаше такава кола и тя се превърна в моята мечта“, разказа държавният глава на САЩ в популярно телевизионно предаване. В името на шоуто пред Белия дом го посрещна ослепителен небесносин Sting Ray от 1963 г. и Обама безпрецедентно завъртя няколко кръгчета в парка под зоркия поглед на гардовете, докато специално монтираните камери на тавана заснемаха интервюто с най-известния шофьор на планетата. Специалните служби не позволяват на президента да сяда зад волана с изключение на количка за голф.

От половинвековния Corvette Sting Ray разговорът се пренесе в търбуха на „Звяра“ – президентската лимузина Cadillac. “Тук имам страхотни екстри – с този бутон включвам отоплението на седалката, а с този се свързвам с атомната подводница“, разкри Обама. Класическият Corvette очевидно го въодушеви повече от модерния Cadillac с уникалния си дизайн и грохота на 5,3-литровия мотор с 250 конски сили.

Chevrolet Corvette Sting Ray 1963 г.

Технически данни

Дължина: 4,45 м

Широчина: 1,77 м

Височина: 1,26 м

Междуосие: 2,49 м

Тегло: 1347 кг

Двигател: 5,3 л V8

Задвижване: задно

Трансмисия: 3-степ. мех.

Мощност: 250 к.с.

Въртящ момент: 475 Nm

Макс. скорост: 183 км/ч

Ускорение 0-100 км: 7,3 сек

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.