Макрон: Европа трябва да стане по-силна и по-суверенна, за да предотврати затъването на света в хаос

Бизнесменът Христо Янев е намерен мъртъв в дома си в Свиленград

Глас насън ми каза: Рисувай с пръсти! Проф. Божидар Димитров дал кураж на украинката Светла

Цвета Караянчева е начело на парламентарна делегация, която е на официално посещение в Япония

Готвачите на Мишлен правят от пиле мляко Висшата кулинария ще е подчинена на екологията през следващите десетилетия

Алберт Попов в топ 20 на Световната купа

Песков: Строителството на „Турски поток“ е реален принос към енергийната сигурност на европейския континент

Драгомир Стойнев в Бургас: Днешните искания на протестиращите са точно това, което поставяме във „Визия за България”

Македония няма договор за екстрадиция с Унгария, с който да поиска Никола Груевски да й бъде предаден

Шофьор на „Голф“ прави дрифт по жълтите павета, полицията го арестува (ВИДЕО)

Банско отново е курорт №1 в България

Димитър, изборът на Спилбърг Сънародникът ни триумфира във филм със 7 предварителни номинации за „Оскар”

Янита Янчева задобрява в игрите Сървайвърката и половинката й показаха секси тела

Дъното на Марианската падина чака нови гости (ИНФОГРАФИКА) Американец и англичанин ще картографират океанските дъна

Еманюел Макрон участва в церемония по полагане на венци пред мемориала на жертвите на войните

Х5 е най-търсеното BMW в България

От няколко години българите търсят предимно дизелови BMW-та със задвижване на четирите колела. Тази тенденция бе потвърдена от официалните данни за продажбите на нови коли у нас, които обяви BMW Group. Компанията запазва лидерската си позиция в премиум сегмента. През 2015-а в България са купени 903 автомобила BMW и това е с 5% повече в сравнение с 2014 г. (860 броя). Най-продаваният модел продължава да бъде Х5 с дял 18% от доставките. Следват го други представители на Х гамата – Х6 (15%) и Х3 (11%), а на четвърто място паркира Серия 5 (10%). Повече от половината пласирани „баварци“ са представители на Х семейството.

По отношение на двигателите българите избират масово дизеловите. Под капака на 93% от купените у нас BMW-та работят дизелови мотори. Най-многобройни са агрегатите с шест цилиндъра (41%). Остана много висок делът на „баварците“ със задвижване на четирите колела. 83% българските потребители на BMW взимат коли с интелигентната система за двойно предаване xDrive.

Голям прогрес на нашия пазар през 2015 г. прави MINI. За първи път продажбите на нови автомобили от култовата британска марка се измерват с трицифрено число – 104. Най-търсените модели са MINI Countryman и MINI Hatch с пет врати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.