Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Светът се насити на смартфони, производителите объркани

Индустрията на смартфоните вероятно ще остави зад гърба си дните на двуцифрен растеж, предава Нова телевезия. 

Според Каролина Миланези от консултантската компания Kantar Worldpanel ComTech ключовите пазари по целия свят са достигнали точка на насищане.

В Северна Америка 65 процента от потребителите притежават смартфон. В Европа делът им достига 74 на сто, а в Китай – 72 процента.

Това означава, че на тези пазари има все по-малко и по-малко хора, които купуват смартфон за пръв път, уточнява Агенция „Фокус“.  

Заради намаляващите продажби и липсата на съществени промени в новите поколения телефони, потребителите трудно могат да бъдат изкушени от последните модели.

Тези факти стимулират производителите да изпробват нови концепции. 

За да се генерира нов растеж на продажбите през 2016 година и да се преустанови насищането на пазара, изтъква Миланезе, компаниите трябва да се фокусират върху две тактики.

На първо място да убедят собствениците на обикновени телефони, че имат нужда от смартфон.

И на второ място да накарат собствениците на смартфони да повярват, че се нуждаят от „следващото голямо нещо“. И двете задачи са трудни.

“Смятаме, че 2016-а ще бъде годината, в която участниците в пазара на смартфони трябва да отидат отвъд хардуера, за да постигнат успех,“ казва Миланезе.

„В бранша се говори за това от години, но натискът за предприемане на тази стъпка сега е по-осезаем от когато и да било.“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.