Египет показа откритите преди дни 30 саркофага с мумии (ВИДЕО, СНИМКИ)

Показаха две от новите станции на метрото

Театър на Балета на Борис Ейфман с премиера в София

Джоан Роулинг шокира с герои гейове

Осъден за закана за убийство и жертвата му жалят присъдата Инцидентът се разиграл във великотърновското село Беляковец преди година

Българският народ не е див и варварски, братя Британско-българският бизнес бал в Лондон е приеман с почести

Над 150 ранени и 50 арестувани при масовите бунтове в Каталуния

10-те домакински задължения, които горят най-много калории

Сиди от ВМРО със сигнал до Външно министерство заради антисемитските коментари на Белев Депутатът подготвя и сигнал до ЦИК

БДЖ пуска пак временно спрените влакове в страната

СЕМ назначи Антон Митов за временен директор на БНР

Бум на лазерната епилация сред мъжете Технологията в обезкосмяването Duetto MT Evo е у нас благодарение на Jewel Skin Clinic

Светът се насити на смартфони, производителите объркани

Индустрията на смартфоните вероятно ще остави зад гърба си дните на двуцифрен растеж, предава Нова телевезия.

Според Каролина Миланези от консултантската компания Kantar Worldpanel ComTech ключовите пазари по целия свят са достигнали точка на насищане.

В Северна Америка 65 процента от потребителите притежават смартфон. В Европа делът им достига 74 на сто, а в Китай – 72 процента.

Това означава, че на тези пазари има все по-малко и по-малко хора, които купуват смартфон за пръв път, уточнява Агенция „Фокус“.

Заради намаляващите продажби и липсата на съществени промени в новите поколения телефони, потребителите трудно могат да бъдат изкушени от последните модели.

Тези факти стимулират производителите да изпробват нови концепции.

За да се генерира нов растеж на продажбите през 2016 година и да се преустанови насищането на пазара, изтъква Миланезе, компаниите трябва да се фокусират върху две тактики.

На първо място да убедят собствениците на обикновени телефони, че имат нужда от смартфон.

И на второ място да накарат собствениците на смартфони да повярват, че се нуждаят от „следващото голямо нещо“. И двете задачи са трудни.

“Смятаме, че 2016-а ще бъде годината, в която участниците в пазара на смартфони трябва да отидат отвъд хардуера, за да постигнат успех,“ казва Миланезе.

„В бранша се говори за това от години, но натискът за предприемане на тази стъпка сега е по-осезаем от когато и да било.“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.