Оправдаха прокурор, бил невменяем

Кмет и фолк певец връщат парите за къщи за гости 158 проекта възстановяват пълната сума

Наводнението във Венеция е повредило мозайки и колони в катедралата Сан Марко

Ловци от Норвегия и Гърция отстреляха 100 фазана

Затягат правилата за биоресторантите

Министър Ангелкова: Започваме дебат за повишаване на минималната застраховка за туроператори Tой е актуален и в чужбина след фалита на “Томас Кук”

MU-Vi.tv представя филм за Варна в Културния институт на България в Берлин

Разследват пловдивски полицай, взимал заеми без да ги връща

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 20 ноември 2019 г.

Волейболната федерация за натиска: Голословни твърдения

Причината за смъртта на 3-годишното дете от София е пневмония

Вучич: Имам хронично заболяване

Бялото братство с изненадваща прогноза на Учителя за България Могат да останат 300 хиляди българи, но възложената им от небето мисия - ще изпълнят, казал Дънов

Перничани твърдят, че графикът на водния режим не се спазва

Вицепремиерът Николова: Работим за изграждането на всеобхватно българо-индийско партньорство

Открити са нови 1284 планети извън Слънчевата система, 9 от тях може да са обитаеми

Огромно находка от 1284 планети извън Слънчевата система е открита чрез телескопа „Кеплер”, съобщиха от НАСА.

Това фактически удвоява броя на екзопланетите, открити до този момент чрез огромния телескоп, заяви учения от американската космическа агенция Елън Стофан, цитирана от АФП. „Това ни дава надежда, че някъде там, около звезда като нашата, можем да открием още една Земя”, заяви Стофан.

Обсерваторията „Кеплер”, която е напълно автоматизирана, сканира 150 000 звезди за следи от други тела в орбитите им от началото на работата й през 2009 година. Телескопът наблюдава сенките в светлината на звездите, които могат да са сигнал за преминаването на обикалящи планети.

„От 5000 възможни планети, повече от 3200 са потвърдени, а 2325 са открити от Кеплер”, гласи комюнике на НАСА. От новите 1284, близо 550 могат да са скалисти планети като Земята, съдейки по размера им, допълват от космическата агенция. Девет от тях обикалят в обитаемата орбита около слънцата им. Това е разстоянието от звездата, на което повърхностните температури позволяват задържане на течна вода в басейни. Включвайки тези 9, общо 21 стават екзопланетите, на които е възможно да има живот, предаде БГНЕС.