Aнтикорупционната комисия с иск за 1,163 млн. лева срещу ген. Кирчо Киров

ОИК в Търново откри нарушение на Изборния кодекс в плакатите на Весела Лечева Коалицията БСП за България имат 24 часа да ги подменят

Програмист спечели голямата награда на „Лукойл Клуб“

Министерството на транспорта готви нова концесия за летище Пловдив

СЕМ прекрати предсрочно мандата на директора на БНР Светослав Костов

Грипът увеличава риска от инфаркт 6 пъти

Нови стандарти при административното обслужване ще подобрят обратната връзка с потребителите

Разкриха кражба от дома на британец Единият извършител често гостувал на чужденеца

МВнР провери провокативна карта на Турция, включваща територия на България Не е публикувана от профила на турския военен министър Хулуси Акар, съобщиха от Външно

Цвети Радойчева пя на френски на Парижкия бал

Задържаха дилър и негов клиент в момент на сделка в ж.к. „Красно село“ в София

Съсед сигнализирал за насилие над 4-годишно дете, задържан е таткото

Очакват резултатите от хистологично изследване на Стефан Данаилов

Борисов кацна в Брюксел за участието си в заседанието на Европейския съвет

В кокпита всичко става дигитално

Превключвателите и бутоните изчезват (почти) напълно от таблото, а всички аналогови инструменти са заменени с дигитални. Peugeot доразвива новаторския кокпит, с който работят повече от 2,2 милиона водачи на моделите 208, 2008 и 308. Позитивните отзиви за оформлението с малък волан, качени над него контролни прибори и голям тъчскрийн на централната конзола провокират френските инженери да създадат втора генерация на т.нар. i-Cockpit.

Воланът става още по-компактен и лесен за управление, тъй като горната и долната част на кормилния кръг са скосени, ръцете на шофьора са по-отворени и той има по-добра видимост и повече място за краката. Директно пред очите му се намира комбиниран Head-up дисплей с диаметър 12,3 инча и висока резолюция, на който водачът сам моделира изобразяваните графики. Друг 8-инчов екран със сензорно управление и капацитивна технология по средата на таблото управлява повечето системи в автомобила, след които вече е свързана 3D навигация с гласови команди. Шофьорът вече конфигурира и амбиентното осветление, ароматизацията, масажиращите седалки и звученето на аудиото.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.