Микробус се преобърна край Разлог

Осъдиха родители, държали бебето си на веганска диета

Британска телевизия прави филм за Путин Разказва как той е променил света

Известни турски актьори изгряват на малкия екран

Макрон и Джонсън обсъдиха Споразумението за Брекзит в Париж

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 23 август 2019

24 домашни стопанства не са изпълнили предписанията срещу африканската чума по свинете

Арест за снимки под женски поли в Испания

„Елаците-Мед” чества две годишнини От 20 години те са в групата на “Геотехмин”

Няколко души загинаха от мълния при внезапна буря в Полша

България приема еврото най-рано през 2023 г.

Фандъкова проверява ремонта на Северен парк

В кожата на „Комисар Рекс” са влизали пет немски овчарки

Италия опитва да избегне избори Левицата постави пет условия за коалиция с „Пет звезди”

КАТ свали табелите на автомобил и ги загуби Собственичка на кола от Кърджали 6 месеца чака справедливост

Чернокож влиза в пералня, излиза китаец: Най-расистката реклама в света

Реклама на прах за пране предизвика потребителите в интернет да я провъзгласят за най-расистката реклама създавана някога, съобщи БТВ.

Сюжетът е: чернокож мъж, с мръсна фланелка, флиртува с китайка. След като се приближава до нея, тя пъха в устата му течен прах за пране и го бута в пералнята. Тя сяда върху пералнята, за да задържи чернокожия вътре. След като програмата за пране приключва, от пералнята излиза не чернокож, а китаец.

След пускането на рекламата в ефир и в интернет, хиляди китайци и хора от цял свят се възмутиха от расисткия смисъл на рекламата.

Компанията създател Куиаоби все още няма официален коментар по случая.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.