На 23 август 2019 да почерпят

Микробус се преобърна край Разлог

Осъдиха родители, държали бебето си на веганска диета

Британска телевизия прави филм за Путин Разказва как той е променил света

Известни турски актьори изгряват на малкия екран

Макрон и Джонсън обсъдиха Споразумението за Брекзит в Париж

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 23 август 2019

24 домашни стопанства не са изпълнили предписанията срещу африканската чума по свинете

Арест за снимки под женски поли в Испания

„Елаците-Мед” чества две годишнини От 20 години те са в групата на “Геотехмин”

Няколко души загинаха от мълния при внезапна буря в Полша

България приема еврото най-рано през 2023 г.

Фандъкова проверява ремонта на Северен парк

В кожата на „Комисар Рекс” са влизали пет немски овчарки

Италия опитва да избегне избори Левицата постави пет условия за коалиция с „Пет звезди”

Нов живот за култов „баварец”

Златната ера на BMW започна точно преди 50 години с лансирането на серията 02. Това е един от автомобилите, на който марката дължи голяма част от успеха си и днешния имидж. Половин век по-късно компанията отдаде почит на култовия си модел, представяйки негова модерна концептуална интерпретация – BMW 2002 Hommage. Той олицетворява изключителните инженерни постижения на „ветерана” BMW 2002 Turbo и връща на шосето някои от неговите дизайнерски белези. Това е първият сериен автомобил с турботехнология, която днес присъства в цялата моделна гама на BMW.

Концептът BMW 2002 Hommage стои ниско върху асфалта, като запазва компактните пропорции на своя предшественик и характерното за марката дълго междуосие. Надвесите са къси, а предницата е оформена с издадена напред горна част тип „нос на акула”. Множество аеродинамични компоненти като спойлери, въздухозаборници и прорези осигуряват оптимална обтекаемост и добро сцепление. Към първия турбо модел ни връща карбоновата лента, която хоризонтално опасва каросерията. Горната част е с матово лаково покритие като при старите състезателни коли, за да се избегне отражението на слънчевите лъчи, докато долната част е с блестящ лак. Раздутите калници напомнят за широката следа и типичното за BMW задвижване на задните колела. Автомобилът стъпва върху двуцветни 20-инчови джанти с тънки спици, а зад тях прозират златисти спирачни апарати с логото на М моделите. Златисти са и рефлекторите на фаровете, за да демонстрират златния 50-годишен юбилей на BMW 2002 и да възкресят обичайните за моторните спортове преди половин век жълти фарове.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.