Плажът пълен, флагът жълт Спасителите още са в непълен състав

Почина големият български фотожурналист Христо Юскеселиев

Британски експерт: Правете секс сутрин

Заев очаква дата за започване на преговорите с ЕС през септември или октомври

Оставиха в ареста служителя на МВР, участвал в престъпна група за производство и разпространение на тютюн

17 и 19 юни са неучебни дни за учениците

Хванаха 10 мигранти в луксозен джип в Македония

Проучват уникална сграда, съхранявала арсенала на I Италийски легион в Нове В римския град край Свищов работят и археолози от Познан

Папа Франциск призова към сдържаност след нападенията срещу танкери в Оманския залив

Емил Спахийски с варненска премиера на „Икар от Кочериново”

Кола мина на червено и помля патрулка в Шумен (СНИМКИ)

Нов хорър от Роб Зомби със сексапилната му съпруга

Мениджърът Боб Аръм: Обясняват на горкия българин какво е сексуален тормоз

Бракониер заряза лодката си и избяга

Робот вдига „на крака” хора в инвалидна количка Уникално българско изобретение дава нова надежда

MINI за първи път с повече от 300 коня Моделите Clubman и Countryman във върхови варианти John Cooper Works серийно са оборудвани с 8-степенен автоматик и задвижване на четирите колела

За първи път MINI излиза от завода с повече от 300 коня под предния капак. Двойката Clubman (на снимките) и Countryman с добавката John Cooper Works към името са най-мощните модели в 60-годишната история на марката. Те са оборудвани с двулитров бензинов двигател с двойно турбо пълнене, който генерира 306 конски сили и 450 Нм. В сравнение с предишните John Cooper Works варианти ресурсът е увеличен със 75 конски сили и 100 Нм. Това, разбира се, се чува и усеща при шофиране. Двата автомобила ускоряват за 5 секунди от 0 до 100 км/ч, което е със секунда и половина по-бързо, отколкото досега. Максималната скорост е ограничена електронно на 250 км/ч.

За да оползотворят по най-добрия начин голямата мощ на двигателя, моделите John Cooper Works на MINI Clubman и MINI Countryman серийно разполагат със система ALL4 за задвижване на четирите колела, както и с 8-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Водачът може да сменя предавките и ръчно с лостчета от волана. Скоростната кутия предлага функция за бърз старт от място, който предпазва гумите от бързо износване и спомага за още по-ударно ускорение.

Диференциалът на предния мост има интегриран механичен блокаж (до 39%), който служи за намаляване на изравняването на оборотите на предните колела. Резултатът е по-голяма увереност на нестабилни настилки и при лоши атмосферни условия. За максимална динамика и стабилност в завоите се грижи специално адаптираното окачване, което понася високи натоварвания. Като опция се предлага адаптивно окачване с електронно управление на амортисьорите. Водачът има възможност да избере между спортни и комфортни настройки. При Clubman и серийното, и адаптивното окачване са комбинирани със снижаване на каросерията с 1 см.

Стандартни за моделите John Cooper Works джанти са черни с диаметър 18 инча, опционално се предлагат и 19-инчови. Спирачната система е с 4-бутални апарати отпред и 1-бутални отзад. Размерът на спирачните дискове е увеличен до 360х30 мм отпред и 330х20 мм отзад. Спирачните апарати са червени на цвят с логото John Cooper Works.

Специфични за тези модели са аеродинамичните компоненти, които придават и по-ефектен външен вид на автомобилите. Това са елементи като спойлерите на покрива, корпусите на външните огледала, големите отвори за въздух в предната броня и дифузьорите в задната част. Състезателният и ексклузивният стил на интериора се отразява в спортните седалки с интегрирани подглавници, спортният волан, скоростният лост и черният таван. Удобната експлоатация се гарантира от глезотии като система за комфортен достъп, LED светлини, голям цветен тъчскрийн и многобройни възможности за свързаност и комуникация.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.